اقتصادی

ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، دنا، تارا و کوییک

ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژو، دنا، تارا و کوییک

به گزارش خبرگزاری برگزیده، بررسی روند معاملات طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از کاهش قیمت خودرو در بازار است؛ با طوری کا قیمت پراید۱۵۱ مدل ۱۴۰۲ کاهش ۳ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و به ۲۷۳ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ هم ۵ میلیون تومان کاهش پیدا کرد و به قیمت ۴۹۰ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۱ اما بدون تغییر قیمت، در بازار ۵۱۵ میلیون تومان قیمت گرفت.

پژو۲۰۷ MC اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار طی ۲۴ ساعت گذشته تغییری در قیمت نداشت و ۷۴۰ میلیون تومان فروش رفت. پژو۲۰۷ اتوماتیک TU5P مدل ۱۴۰۲ هم به قیمت ۷۹۵ میلیون تومان فروخته شد.

در این میان، پژوپارس ELX-TU5 مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت، در بازار ۶۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. پژوپارس XU7P مدل ۱۴۰۲ هم ۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و در بازار به قیمت ۵۰۵ میلیون تومان رسید.

بنا با این گزارش، در بازار خودرو قیمت دناپلاس اتوماتیک و دنده‌ای، کاهش ۵ میلیونی را ثبت کرد. به این ترتیب دناپلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۲ در بازار ۸۱۵ میلیون تومان و دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ در حدود ۶۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ ریزش ۵ میلیون تومانی را به خود دید و به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

قیمت کوییک اتوماتیک و دنده‌ای هم ۵ میلیون تومان افت کرد. به این ترتیب کوییک اتوماتیک ۴۱۵ میلیون تومان و کوییک دنده‌ای ۳۴۰ میلیون تومان قیمت داشت.

۲۲۳۲۲۵

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا