کرمان

ریزگردها و توفان فهرجی‌ها را خانه‌نشین کرد/ تعطیلی برخی مدارس شرق کرمان

 امیر باقری‌زاده فرماندار فهرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فهرج اظهار کرد: گفت: به‌علت افزایش ریزگردها و طوفان، کلیه مدارس شهرستان فهرج تعطیل شد.

 وی افزود: افزایش ریزگردها و طوفان موجب کاهش شعاع دید در محورهای مواصلاتی این شهرستان شده است، اما عبور و مرور در محور مواصلاتی فهرج- زاهدانو فهرج-ریگان در جریان است.

باقری‌زاده با بیان اینکه ریزگردها و طوفان در محورهای روستایی از شدت بیشتری برخوردار است، از  فهرجی‌ها خواست از عبورومرور غیر ضروری تا فروکش کردن طوفان در سطح شهرستان خودداری کنند.

تعطیلی برخی از مدارس شرق استان کرمان به‌دلیل وزش طوفان

 مهران باهری رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: به‌علت خیزش گردوخاک و طوفان تمامی مدارس شهرستان فهرج امروز چهارشنبه ۳ آذر ۱۴۰۰ تعطیل است و آموزش به‌صورت مجازی در شبکه دانش‌آموزی شاد دنبال می‌شود.

وی افزود: همچنین به‌علت وضعیت جوی، تمامی مدارس شهرستان ریگان امروز تعطیل است و آموزش به‌صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام می‌شود.

 رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به طوفان و گردوخاک در شهرستان نرماشیر، مدارس روستاهای وکیل‌آباد، چهل‌تخم، سیدآباد، ترک‌آباد، اسعدیه، ضیاءآباد، علی‌آباد و کدور هم امروز تعطیل اعلام شده‌اند و آموزش به‌صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/۸۰۰۱۳/ب/ر


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا