کهگیلویه و بویراحمد

رییس جمهور و هئیت دولت برای حل مشکلات مردم هرچه سریعتر تصمیات جدی بگیرند/گرانی دمار مردم را درآورده

به گزارش برگزیده های ایران حجت الاسلام امین الله حجازی در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: جا دارد از خدمات دولت تشکر کرد، دولت خوب می داند که تمام نیروهای انقلابی، متدینین ، مردم، روحانیت همه تلاش کرده تا این دولت ایجاد شود و امیدواریم که موفق شوند.

وی بیان کرد: در حال حاضر دشمنان شبانه روز در حال فتنه انگیزی هستند و برای مردم آیه یاس می خوانند که دیدی همان خودش است و فرقی نکرد.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: از رئیس جمهور و هئیت دولت و نمایندگان خواهش می کنیم هر چه سریعتر برای حل مشکلات مردم تصمیمات جدی و سریعتری گرفته شود.

حجت الاسلام حجازی عنوان کرد: ما در بین‌مردم بوده و آنها به ما مراجعه می کنند، گرانی دمار از روزگار مردم در آورده ببینید اشکال کار کجاست و هرجایی اشکال وجود دارد جلو آن را بگیرید.

وی گفت: رئیس جمهور با اقدام به موقع و بجا با ایجاد یک‌معاونت ویژه و خاص در راستای جلوگیری از دزدی ها انجام داد که اینکار بسیار خوب است ولی باید خراب است از همان بالا جلو آن گرفته شود تا در دستگاه قضایی نیاید.

امام جمعه گچساران خاطر نشان کرد: نظام‌ و دولت به مردم به بخصوص طبقات ضعیف و متوسط بدهکار است که باید توجه ویژه ای صورت گیرد و هرجا مانعی می باشد آن را از سر راه بردارند و برای حل مشکل گرانی و بیکاری جوانان نیز اقداماتی را هرچه سریعتر انجام‌دهند.

حجت الاسلام حجازی بیان کرد: انتظار می رود تا دیگر شاهد معطلی ها نباشیم زیرا باید از وقت استفاده بهینه کرد و عمر ما نیز مانند نوح نمی باشد.

وی با اشاره به روز دانش آموز و تبریک آن و تشکر از دانش آموزان و دانشجویان، افزود: ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی است ولی مقام‌معظم رهبری فرمودند این‌نامگذاری درست می باشد و این روز را به نام‌روز جوان‌ نامگذاری کردند .

امام‌جمعه گچساران ادامه داد: فارغ از هرگونه جناح بندی مهم برای جوانان انقلابی و متدین بودن است و امیدواریم تمام جوانان ما در طرح نوجوان امروز طلایه دار فردا دست به دست هم داده و ارتباط جوانان و مباحث دینی را تقویت کنندگان دشمنان نتوانند در منحرف کردن جوانان‌ما موفق شوند.

حجت الاسلام‌حجازی اضافه کرد: تصرف سفارت آمریکا و گروگانگیری ۶۶ دیپلمات آمریکایی به مدت ۴۴۴ روز یکی از اقدامات مهم در زمان پیروزی انقلاب بوده که ما در آن‌موقع از قدرت نظامی بالایی برخو دار نبودیم.

وی گفت: عده ای از دستگیری این فتنه گران در آن روز ابراز نگرانی کردند ولی امام راحل فرمودند این انقلاب دوم می باشد و لازم بوده و در برابر دشمنان قدرت نمایی کردند.

امام جمعه گچساران اظهار کرد:تا زمانی که آمریکا پیمان نامه الجزایر را در آن زمان امضا نکرد این گروگان ها آزاد نشدند، زیرا امام راحل می خواست به دنیا نشان دهد ما قدرتمند هستیم.

حجت الاسلام حجازی تصریح کرد: همان‌پیمان نامه ای که سال ۵۸ صدام آن را پاره کرد و شهریور همان سال نیز جنگ را آغاز کرد و زمانی که به کویت حمله ور شد تحت فشار قرار گرفت به ایران نامه نوشت ولی امام راحل فرمودند اول همان‌پیمان نامه که پاره کردی را امضا کنید تا صحبت کنیم. 

وی بیان کرد: این اقدام یعنی امام راحل در مکتب پیغمبر و امیر المونین گام بر می‌داشتند و رهبر فرزانه انقلاب نیز همان گونه بوده و فقط به دستورات خدا تمسک‌می کنند. 

امام‌جمعه گچساران خاطر نشان کرد: ضمن حفظ حرمت ها مملکت ما اسلامی و شیعی هست و ملاک برای ما قرآن و عترت می باشد و این به مملکت ما عزت و قدرت می دهدبه شرطی که دولت و ملت به قرآن و عترت عمل کنند تمام‌مشکلات ما حل خواهد شد.

حجت الاسلام‌حجازی بیان کرد: به شرطی که دزد و ویرانگری ها که گاهی مشاهده می کنیم جمع شود.

وی گفت: ۱۴ آبان روز فرهنگ عمومی بوده و به فرموده مقام‌معظم رهبری فرهنگ عمومی بر ای مردم مانند هوا ضروری است و باید فرهنگ عمومی فرهنگ سالم زندگی دینی و اخلاق و با امنیت و آسایش و آرامش با مهندسی فرهنگی صورت گیرد. 

امام‌جمعه گچساران با اشاره به ۱۹ آبان ادامه داد: از ۸ شهید قبلا از پیروزی انقلاب در استان ۷ نفر آنها در گچساران بوده که در مسجد شهیدان به دلیل قیام علیه طاغوت توسط رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

وی گفت: امیدواریم روز ۱۹ آبان در تقویم به نام روز گچساران ثبت شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا