هرمزگان

رییس دانشگاه آزاد قشم: ارتقای رشته‌های پزشکی به عنوان مطالبه عمومی پیگیری شود

به گزارش برگزیده های ایران از قشم، حمید رستمی‌جاز ظهر جمعه در سخنانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه قشم بیان کرد: امیدواریم از دو سال آینده بتوانیم کمک شایانی به شبکه بهداشت و درمان جزیره داشته باشیم و از مسئولین درخواست داریم ارتقای رشته‌های پزشکی را به عنوان مطالبه عمومی مطرح و پیگیری کنند.

وی از اعلام آمادگی برای پیوند علم و صنایع جزیره گفت و افزود: برای توسعه هر چه بیشتر شهرستان، نیازمند ارتباط پیوسته علم و صنعت هستیم تا دانشگاه‌ها را کارآفرین کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: امسال و در راستای حرکت به سمت کارآفرینی، مرکز مهارت‌آموزی به نام مرکز رشد در این دانشگاه ایجاد شده و امیدواریم با این اقدام بتوانیم پذیرای پژوهش‌های مورد نیاز جزیره و کشور در راستای برداشتن گام‌هایی رو‌به‌جلو برداریم.

وی بر انعقاد تفاهم‌نامه‌های کاربردی در راستای تربیت نیروی انسانی در حوزه دریایی و اقتصاد دریامحور تاکید کرد و افزود: تحقیقات اولیه برای ایجاد مرکز تحقیقات شیلات و آبزیان در حال انجام است و رسالت این دانشگاه به واسطه ارتباط علم و صنعت انجام دهیم تا توسعه رشته های مختلف رقم بخورد.

رستمی زاج بر ارتقای سطح فن آوری و مسایل فرهنگی و اجتماعی جزیره در کنار هم گفت و افزود: دانشگاه نهادی فرهنگی است و حل مسائل اجتماعی را وظیفه خود می‌دانیم.

وی همچنین از تدوین سند علمی فرهنگی جزیره با مشارکت دانشگاه‌ها استقبال کرد و اظهار امیدواری کرد تا با رایزنی و همفکری، مشکلات اجتماعی و فرهنگی برطرف شود.

دانشگاه آزاد اسلامی قشم با دارا بودن ۱۳۰ رشته در مقاطع کاردانی، کارشناسی، پزشکی و پرستاری و ۱۷ هزار فارغ‌التحصیل و ۵ هزار دانشجوی مشغول به تحصیل دارد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا