Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
زادگاه شهید مرحمت بالازاده میزبان اولین یادواره چهل شهید ۱۳ ساله استان اردبیل - خبرگزاری برگزیده های ایران
اردبیل

زادگاه شهید مرحمت بالازاده میزبان اولین یادواره چهل شهید ۱۳ ساله استان اردبیل

به گزارش خبرگزاری یولن اردبیل، یادواره چهل شهید ۱۳ ساله استان اردبیل به میزبانی روستای چای شهرستان انگوت با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی، آحاد و اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان ورزشکار به همت گروه جهادی مکتب العباس(ع) اردبیل برگزار شد.

سردار غلام عسگر کریمیان، دبیر کل کنگره شهدای استان اردبیل در این یادواره اظهار کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا برای شناساندن مرام و راه شهیدان و آرمان‌های انقلاب اسلامی است و همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند:گرامیداشت یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و همه باید یاد و خاطره شهدا را در جامعه زنده نگه داریم.

وی بیان کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با برپایی جنگ نظامی درصدد آسیب زدن به کشور برآمدند اما با شکست سخت مواجه شدند و پس از آن نیز وارد جنگ نرم شده‌اند تا از این طریق بتوانند به اهداف شوم خود دست یافته و فرهنگ و اعتقادات مردم را  مورد هدف خود قرار دهند که باید مردم در این زمینه هوشیاری لازم را داشته باشند.

دبیر کل کنگره شهدای استان اردبیل عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را در سایه مجاهدت و جانفشانی شهدا دانست و گفت: شهدا سند افتخار ایران اسلامی هستند و با گذر از همه تعلقات دنیوی و با ایثار خود شرافت، آزادی، عزت نفس و کرامت انسانی و الهی را به بشریت هدیه دادند و راه آنها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به تقدیم چهل شهید والامقام ۱۳ ساله در استان اردبیل، افزود: شهید مرحمت بالازاده با تمام وجود، عاشق شهادت و پاسداری از انقلاب اسلامی بود و با سن کم اما با ایمان و اراده‌ای قوی، اوج شجاعت و ایثار را در دفاع از انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت‌.

کریمیان شهید مرحمت بالازاده را فهمیده آذربایجان‌ دانست و گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و آشنایی نسل آینده‌ ساز کشور با سیره و آرمان شهدا بسیار مهم است و باید نسل امروز در جریان باشند که در زمان جنگ چه ایثارگری‌ها و رشادت‌هایی شکل گرفته و چه دستاوردهای مهمی را به دنبال داشته است.

بعد از‌ پایان این یادواره، مسابقات کشوری شین کیو کوشین کاراته با حضور کاراته کارانی از سراسر کشور و مربیان و داوران استانی و کشوری در زادگاه شهید مرحمت بالازاده به همت گروه جهادی مکتب العباس اردبیل برگزار شد.

 

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا