سیاسی

زارع: سفرهای استانی رئیس جمهور موجبات آشنایی مدیران با مشکلات مردم را فراهم می‌کند

رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران، ضمن مفید دانستن سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور موجبات امیدواری مردم را فراهم می‌آورد و باعث می‌شود تا مردم در دیدارهای چهره به چهره با مقامات ارشد اجرایی کشور مشکلاتشان را در میان بگذارند.

وی افزود: علاوه بر این سفرهای استانی باعث می‌شود تا مدیران ارشد کشور از نزدیک مردم و مشکلات آنها را ببینند و ارزیابی دقیق‌تری از مردم و جامعه و مشکلات آنها داشته باشند که این شناخت درست باعث می‌شود تا تصمیمات دقیق‌تری درباره رفع مشکلات مردم اتخاذ کنند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: نکته مهم اینجاست که تصمیماتی که در سفرهای استانی برای رفع مشکلات مردم اتخاذ می‌شود، هر چه زودتر باید اجرایی شود تا مردم ثمرات کارهای انجام شده را مشاهده کنند که در این صورت موجبات امیدواری بیشتر مردم فراهم خواهد شد.

زارع خاطرنشان کرد: عمده مشکلات مربوط به عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها و وجود بروکراسی‌های اداری است وگرنه در بسیاری از موارد بودجه‌ها تخصیص یافته و حتی پرداخت شده اما به دلیل مانع‌تراشی‌هایی که به دلیل عدم هماهنگی بین دستگاه‌ها کارها به مشکل برمی‌خورد.

وی در پایان گفت: بین دستگاه‌های مختلف اجرایی و رفع موانع اداری، می‌توان بیشتر مشکلات در استان‌های مختلف را مرتفع کرد و به زودی ثمرات مثبت آن را دید.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا