گیلان

زانوزدن آمریکایی‌ها مقابل فرماندهی سردارگیلانی

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، نظرعلی علیزاده امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه رشت با اشاره به پیروزی مقتدرانه نیروی دریایی جمهوری اسلامی در مقابله اقدام دریایی آمریکا اظهار کرد: تصرف، توقف و انتقال نفت‌کش به آب‌های خودمان از اقدام شجاعانه و محکم فرزندان دلیر نیروی دریایی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه در سوم آبان مصادف با روز میلاد پیامبر اکرم (ص) نیروهای دریایی عملیات را آغاز کردند، گفت: صلابت نیروی دریایی و آرامش قلبی آنان در مقابل آمریکایی‌ها، زبان‌زد بوده و چنین آرایشی بسیار ستودنی بود. 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان با اشاره به آرایش نظامی مملو از صلابت و آرامش دریادلان نیرپی دریایی سپاه بیان کرد: وقتی آمریکای‌ها صحنه مقاومت، آرایش صلابت و آرامش را دیدند مجبور به عقب نشینی شدند. 

علیزاده با بیان اینکه در این صحنه مقتدرانه قدرت پوشالی استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی فرو ریخت، افزود: جمهوری اسلامی نشان داد تا در تامین امنیت و حفظ تمامیت ارضی خود با قدرت و صلابت ایستادگی کرده و حماسه آفرینی می‌کنند. 

وی با اشاره به نمایش قدرت ارتش جمهوری در سواحل مکران بعد از آن صحنه نشان داد منطقه دیگر جای هیچ نظام استکباری نبوده و آن‌ها باید منطقه را ترک کنند، تصریح کرد: امروز در منطقه اراده مقابله با جبهه استکبار شکل گرفته و با وجود این اراده شکل گرفته در منطقه، آمریکایی‌ها توان مقابله با قدرت برآمده از این اراده را ندارد. 

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گیلان با بیان اینکه قدرت ایران در منطقه مشهود بوده و کشورها می‌دانند امنیت منطقه نیز با حضور ایران ایجاد خواهد شد، افزود: در دنیای امروز و در مقابل قدرت‌های استکباری تنها زبان زور است که قدرت ایجاد می‌کند، باید در مقابل نظام استکبار با قدرت، ایستادکی، مقاومت برخورد کرد نه زبان مذاکره. 

علیزاده با اشاره به اینکه امروز برخی داخلی‌ها هم به این نتیجه برسند که راهی که رفته‌اند خطا بوده و راه پیش‌رو، راه قدرت و مقاومت است، افزود: فرمانده عملیات حماسه شکست آمریکا فرزند بروند گیلانی است و بار دیگر برگ دیگری از افتخارات فرزندان برومند گیلان را در تاریخ به ثبت رساند. 

انتهی پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا