کهگیلویه و بویراحمد

زاویه گرفتن با ولایت به گمراهی ختم می‌شود

به گزارش برگزیده های ایران از کهگیلویه، به مناسبت هفته بسیج، فرمانده و سبزپوشان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان امروز با امام جمعه دیدار کردند.

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در این نشست تشکیل بسیج را از ابتکارات مهم بنیانگذار انقلاب دانست و اظهار داشت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به انقلاب دوم نام گرفت با روشنگری حضرت امام دستور تشکیل بسیج مستضعفین صادر شد.

امام جمعه دهدشت گفت: تصمیم‌های امام بزرگوار ناشی از خردورزی و دوراندیشی بود و راهکارهایش در همه عرصه‌ها و مقاطع زمانی کابرد دارند.

وی در وصف ویژگی‌های فرد بسیجی از منظر امام«ره»اخلاص را از مهمترین فرهنگ بسیج برشمرد و افزود: اگر امروز در دنا حرفی برای گفتن داریم و به عزت و سربلندی رسیدیم و چیزی که قلب‌ها را پای کار نگه می‌دارد اخلاص است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به اینکه بسیجیان ولایتمداری را سرلوحه کار قرار می‌دهند، گفت: تاریخ نشان داده است انسانها تا زمانی ک با ولایت باشند عزیزند وقتی از ولایت زاویه گرفتند افکار و عقاید آنها منفور و
از تاریخ و از قلب‌ها حذف شدند.

امام جمعه دهدشت تقوا و معرفت را از دیگر ویژگی‌های بسیجی خواند و گفت: روح بسیج روح معنویت و ایمان است.

سید حمزه محقق‌زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این نشست با بیان اینکه بسیجی به معنای خدمتگزار مردم بودن است، بیان داشت: نیروهای بسیج در عرصه‌های گوناگون پای‌کارند.

محقق‌زاده برنامه‌های ویژه بزرگداشت هفته بسیج را تشریح کرد و افزود: رزمایش اقتدار با حضور همه بسیجیان سوم آذر ماه در مصلی دهدشت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا