آذربایجان شرقی

زخم کاری در فوتبال/ تراکتور در انتظار حرکت با نفت

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، در هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتور در تبریز میزبان تیم صنعت نفت آبادان است.

تراکتور در سیرجان برابر گل‌گهر این شهر در همان نیمه نخست ۴ گل دریافت کرده و یکی از سنگین‌ترین شکست‌های خود در لیگ برتر را تجربه کرد. هر چند زدن یک گل در نیمه دوم توسط سرخپوشان از سنگینی این شکست نکاست. این نخستین باخت تراکتور در لیگ برتر برابر تیم گل‌گهر سیرجان بعد از ۳ پیروزی و یک تساوی بود.

نفت آبادان هم در خانه خود برابر تیم ذوب‌آهن اصفهان با یک گل مغلوب شد تا هر ۳ تیم تراکتور و نفت با زخم شکست‌هایی که انتظار نداشتند، برابر هم قرار گیرند.

تیم تراکتور با نتیجه هفته نخست در قعر جدول قرار داشته و فعلا ضعیف‌ترین خط دفاع لیگ را به خود اختصاص داده است.

در هفته نخست پنجره تیم تراکتور به دلیل بدهی بازیکنان خارجی بسته بود که با پرداخت این بدهی‌ها، تراکتوری‌ها برای هفته دوم مشکلی در استفاده از بازیکنان جدید خود نخواهند داشت.

فیروز کریمی، سرمربی تیم تراکتور در این مورد گفت: پنجره تیم باز شده و از این هفته قدرت واقعی تیم تراکتور را خواهید دید.

تراکتور در ۳ فصل گذشته بازی خود برابر صنعت نفت در آبادان را واگذار کرده و این بازی شاید به نوعی برای سرخپوشان بازی انتقامی هم محسوب شود.

بر اساس اعلام کمیته داوران سازمان لیگ، روح‌الله شریفی قضاوت دیدار ۲ تیم تراکتور و صنعت نفت آبادان را برعهده دارد.

همچنین محمد راهی، حمیدرضا افشون و سعاد وفاپیشه وی را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. ایرج نظری نیز به عنوان ناظر این بازی انتخاب شده است.

تراکتور در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر، ساعت ۱۸ روز دوشنبه (سوم آبان) در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به مصاف صنعت نفت می‌رود.

انتهای پیام۶۰۰۱۷/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا