آذربایجان غربی

زلزله خوی آسیبی به راه و ابنیه فنی، وارد نکرده است

زلزله خوی آسیبی به راه و ابنیه فنی، وارد نکرده است

به گزارش برگزیده های ایران آذربایجان‌غربی، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی با حضور مرادی مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از مناطق زلزله زده شهرستان خوی بازدید و در جلسه مدیریت بحران این شهرستان به ریاست استاندار آذربایجان‌غربی شرکت کرد.

آرامون در حاشیه جلسه مدیریت بحران شهرستان خوی با اعلام ریزش برداری در محورهای خوی – قطور و خوی – چالدران در ساعات اولیه پس از وقوع زلزله توسط ماشین آلات راهداری شامل یک دستگاه گریدر و یک دستگاه لودر در هر یک از محورهای ذکر شده گفت : هم اکنون تردد در این محورها بدون مشکلی در جریان است.

وی با ابراز همدردی با زلزله زدگان شهرستان خوی افزود: در محورهای روستایی قاشقابلاغ ، بیانلو و حصار کوچک هم ریزش کوه و مسدودی وجود داشت که این محورهای روستایی نیز توسط راهداران خدوم توسط یک دستگاه لودر در اسرع وقت بازگشایی و امکان اعزام کامیون های حامل چادر و اقلام ضروری هلال احمر به این مناطق زلزله زده میسر شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اظهار داشت: اعزام ۶ دستگاه کامیون برای بارگیری و حمل چادر و اقلام ضروری از هلال احمر شهرستان‌های ارومیه ، ماکو ، چالدران و خوی به مناطق زلزله زده توسط این اداره کل از سایر اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی به مناطق زلزله زده شهرستان خوی بوده است.

آرامون گفت : با بررسی‌های انجام گرفته خوشبختانه در این زلزله آسیبی به راه و ابنیه فنی وارد نشده است.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا