فرهنگ و هنر

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران،‌ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، علی رمضانی؛ قائم مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تاکنون دو جلسه اعضای شورای سیاست گذاری این نمایشگاه برگزار شده است که در جلسه نخست آن وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشته‌اند. در جلسه دوم مصوب شد که قائم مقام به عنوان سخنگو نیز ایفای نقش کند و مسئولان نمایشگاه نیز در تبیین امور جاری کمک کنند.

وی افزود: در این جلسات مصوب شد که تاریخ برپایی نمایشگاه از نوزدهم تا بیست‌ونهم اردیبهشت ۱۴۰۳ باشد. همچنین حاضران بر تعامل هرچه بیشتر کمیته‌ها با یکدیگر تاکید کردند و برای غنای هرچه بیشتر و بهتر فعالیت آنها پیشنهاد تشکیل هیات‌های اندیشه‌ورز برای هر کمیته ارائه شد.

رمضانی ادامه داد: تسریع در اقدامات از جمله ثبت نام ناشران خارجی و داخلی از دیگر مصوبات این جلسات بود تا نمایشگاه در زمان مقرر و به بهترین نحو برگزار شود.

سخنگو و قائم مقام سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بخش دیگری از سخنان خود درباره مکان برگزاری این نمایشگاه نیز اشاره کرد: گزارش‌های آخرین بازدیدها از گزینه‌های محل ارائه و مقرر شد تا شورای سیاست‌گذاری گزینه‌های موجود را در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی کند تا درباره مکان برگزاری نیز تصمیم‌گیری شود.

انتصاب رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه کتاب

به گفته رمضانی مقرر شد پس از تعیین مدیران کمیته‌ها، در جلساتی موارد مربوطه به صورت جزئی‌تر بررسی شود. آسیب‌شناسی دوره‌های قبل و بررسی بهای اجاره غرفه‌ها نیز از دیگر مباحث مطرح شده در دو جلسه اعضای شورای سیاست گذاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا