اخبار ورزشی

زمین بد بود اما حواشی باعث باخت پرسپولیس شد

زمین بد بود اما حواشی باعث باخت پرسپولیس شد

ایمان گودرزی؛ بالاخره پس از حدود یک ماه تعطیلی در لیگ برتر بازی‌ها از سر گرفته خواهد شد و از هفته هفتم تیم ها باید به مصاف هم بروند. پرسپولیس یکی از تیم هایی بود که در دوران تعطیلی لیگ بیکار نیود و دو بازی در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد. اولی باخت به النصر در تهران و دومی برد بسیار حیاتی در قطر مقابل تیم قدرتمند الدوحیل. در مورد مشکلات تعطیلی لیگ و همچنین دو بازی اخیر پرسپولیس در آسیا با پیشکسوت این تیم حسن خان محمدی هم کلام شدیم.

پرسپولیس برد بسیار خوبی مقابل الدوحیل به دست آورد، ارزیابی شما از این بازی آن هم بعد از باخت به النصر چیست؟
این برد چند دلیل مهم داشت. بعد از آن باخت مقابل النصر، بازیکنان پرسپولیس برای دیدار مقابل الدحیل تمرکزشان را بالا نگه داشته و حاشیه‌ها را کنار گذاشته بودند. مسائل گذشته درس عبرتی شده بود که تمرکز کنند و بازی را خیلی خوب و تاکتیکی شروع کردند چون حریف خودشان را خیلی خوب آنالیز کرده بودند و نوع تاکتیکی که انتخاب کرده بودند بسیار مناسب بود. از این جهت که تمام نقاط ضعف حریف را خیلی خوب شناخته بودند و در مجموع بازی بسیار قابل قبولی را ارائه دادند تا در زمین حریف یک برد بسیار خوب را کسب کنند.

از نظر شما کیفیت بد زمین چقدر روی باخت پرسپولیس مقابل النصر تاثیر داشته؟
زمین که دلیل بود اما به نظرم مسائل حاشیه‌ای بیشتر از زمین تأثیرگذار بود و دلیل باخت پرسپولیس را نباید فقط به زمین ارتباط داد. پرسپولیس روشی انتخاب کرده بود که اجازه عرض اندام به ستاره‌های تیم الدحیل مانند کوتینیو و الونگا را نداد. در واقع این مهم به دلیل استراتژی اتخاذ شده از سوی سرمربی و کادر فنی پرسپولیس بود. پرسپولیس تمام فضاهای حیاتی را از تیم میهمان گرفته بود و در غیاب سه بازیکنش بسیار خوب ظاهر شد و اشتباهات بازی‌اش مقابل النصر را تکرار نکرد و به نوعی با حضور سلمانی و ریگی و چند بازیکن دیگر به گونه‌ای کار کرد که همه چیز داشت.

زمین بد بود اما حواشی باعث باخت پرسپولیس شد

یکی از بازیکنانی که مورد انتقاد زیادی قرار می‌گیرد شهاب زاهدی است
شهاب بازیکنی است که بازی‌های زیادی کرده و یک جاهایی هم در خدمت تیم است اما بازیکن متوسطی بوده و کلاً او را خیلی موفق ندیدم.

نبیل باهویی را چطور می‌بینید؟ به نظر شما مشکل خط حمله تیم را بر طرف خواهد کرد؟
در حال حاضر هیچ اظهار نظری نمی‌توانیم در خصوص مهاجم جدید داشته باشیم و تا زمانی که او را در زمین نبینیم قادر نیستیم نبیل را قضاوت کنیم. در بازی مقابل الدحیل هم موقعیت زیادی خلق کردیم اما کسی نبود که از فرصت‌ها استفاده کند. به هر حال پرسپولیس برای اینکه از گروهش صعود کند باید همه را شکست دهد.

پیش بینی شما از بازی مقابل گل گهر چیست؟
تماشاگرانمان را بعد از مدت‌ها در اختیار داریم و به نظرم تیم ما در بازی‌های داخلی مشکلی ندارد و از هر لحاظ بر گل‌گهر می‌چربد. زمین چمن آزادی هم این گونه هست که می‌بینیم و کاری هم نمی‌توان انجام داد از این رو باید با آن کنار بیاییم. قبلاً و زمان ما هم این مسأله وجود داشت اما ما به این زمین چمن عادت کرده بودیم. در حال حاضر هم فکر می‌کنم باید بازیکنانمان به زمین آزادی عادت کنند.

بیشتر بخوانید:

  • عکس| رونالدو در کنار دو دختر عربستانی

  • ببینید | شکسته شدن رکورد وزنه برداری زنان ایران در هانگژو توسط الهه رزاقی

  • عکس| شوخی اینستاگرامی النصر با رونالدو

  • عکس‌| یادگاری خاص نیمار در تهران

۲۵۷ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا