گلستان

زنگانه: فارغ از گرایش‌های گوناگون به سمت پیشرفت حرکت کنیم/ به‌دنبال فعال کردن اقتصاد دریایی هستم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از گرگان، علی محمد زنگانه بعد از ظهر امروز در آیین تکریم هادی حق‌شناس استاندار سابق گلستان و معارفه استاندار جدید گلستان که امروز سه‌شنبه چهارم آبان با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد،‌ اظهار کرد: در مجموع شاخص‌های توسعه و پیشرفت، استان گلستان جزء ۱۰ استان آخر کشور است.

وی اضافه کرد: شکر نعمت ظرفیت‌های فراوان استان این است که در یک‌ برنامه جهادی برای استان هرچه توان داریم با هم‌افزایی و وحدت بکار بگیریم، فارغ از گرایش‌های گوناگون به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

استاندار گلستان بیان کرد: تاکید رهبری این است که ما هر حرکت انقلابی را با نگرش‌های اندیشه‌ورزانه و عقلانی انجام دهیم.

زنگانه بیان کرد: استفاده از ظرفیت‌های استان و تحقق ارتقاء شاخص‌های استان با حرکت‌های موجود ممکن نیست و باید حرکت جهادی و انقلابی این امر را تحقق داد و به تحول رسید.

وی افزود: برنامه دولت برنامه تحول است و مستند به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی پیش خواهد رفت.

استاندار گلستان تصریح کرد: برنامه پیشرفت جهادی استان برگرفته از گفتمان حضرت امام، مقام معظم رهبری، اسناد بالادستی، بیانیه گام دوم انقلاب و قوانین مجلس شورای اسلامی است.

زنگانه گفت: استانداران اختیارات قانونی موضوعه دارند که کمتر از آنها استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: ما باید در استان تمام بخش‌های اجرایی را به بخش‌های علمی و‌ پژوهشی پیوند بزنیم.

استاندار گلستان بیان کرد: تاکید رئیس جمهور در مشارکت مردم در تصمیم‌سازی‌ها است که این اصل به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

زنگانه گفت: تحول در نظام اداری و ایجاد گشت ارشاد برای مدیران و برخورد با فساد جزء دستورهای جدی کار در این دوره خواهد بود.

وی اضافه کرد: توزیع عدالت، جهش در تولید، فعال کردن اقتصاد دریایی نیز جزء موضوعات مهم دیگری است که با جدیت به آن توجه خواهیم کرد.

انتخای پیام/۸۳۰۰۴


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا