سمنان

زن و شوهر زورگیر در سمنان بازداشت شدند

زن و شوهر زورگیر در سمنان بازداشت شدند

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان ،سرهنگ عباس عرب در تشریح جزئیات این خبر گفت : در پی وقوع اعلام یک مورد مفقودی تلفن همراه در کلانتری ۱۳ گلستان موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وی در ادامه افزود : با بررسیهای موشکافانه پلیس و اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد موضوع فقط مفقودی تلفن همراه نبوده بلکه شاکیه به علت ترس از آبرو ابتدا از عنوان کردن سرقت تلفن همراهش توسط یک زوج خبیث خودداری کرده بود .

این مقام انتظامی اضافه کرد : به همین منظور ماموران کلانتری ۱۳ در یک عملیات منسجم و سریع هر دو متهم را در منزلشان دستگیر و به کلانتری منتقل کردند ؛ در بازجویی های فنی و تخصصی مشخص شد این متهمه پس از کسب اعتماد شاکیه ، وی را به منزلشان دعوت کرده و در آنجا شوهرش با قمه و تهدید مدارک هویتی ، وسایل ارزشمند ، وجه نقد و تلفن همراه او را سرقت و وی را به شدت در خصوص مطرح کردن شکایت تهدید کرده بود .

سرهنگ عرب با اشاره به اینکه این زوج به یک سرقت دیگر با همین روش اعتراف کردند افزود : تلاش پلیس برای شناسایی شاکی دیگر و همچنین سرقت های احتمالی دیگر ا توسط متهمان ادامه دارد .

فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با بیان اینکه در بازرسی از منزل متهمان مقادیر وسایل و مدارک سرقت شده شکات کشف و ضبط شد خاطر نشان کرد : متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند .
۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا