کرمانشاه

«زن گوش بر» بالاخره تسلیم قانون شد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، سردار «علی اکبر جاویدان» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از مراجعه چند تن از شهروندان به کلانتری ۱۳ فردوسی کرمانشاه و اعلام شکایت از زن میانسالی به جرم کلاهبرداری، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد زن کلاهبردار توانسته با جلب اعتماد شاکیان و به بهانه اینکه می‌تواند برای آنها لوازم خانگی ارزان قیمت تهیه کند، اقدام به کلاهبرداری ۶۰ میلیارد ریالی کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: با دریافت این اطلاعات، ماموران کلانتری تحقیقات گسترده خود را آغاز و با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی زن کلاهبردار شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سردار جاویدان افزود: متهم دستگیر شده در تحقیقات به جرم خود اعتراف و برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان و با بیان اینکه تاکنون ۲۵ نفر از کلاهبردار دستگیر شده شکایت کرده‌اند، گفت: افرادی که مورد کلاهبرداری و سوء استفاده مالی قرار گرفته‌اند می‌توانند با مراجعه به کلانتری ۱۳ فردوسی شکایت خود را ثبت کنند.

انتهای پیام/ح


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا