کرمانشاه

زون تفریحی پارک سراب قنبر کرمانشاه احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، امیر رحیمی اظهار داشت: در راستای ایجاد فضای تفریحی شهروندان و همچنین توسعه زیرساخت‌های گردشگری، شهرداری کرمانشاه زون تفریحی پروژه سراب قنبر را به‌صورت قرار داد BOLT به بخش خصوصی واگذار کرده است.

وی افزود: این قرارداد در راستای شرایط واگذاری طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای به بخش غیردولتی موضوع ماده ۲۷ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت ۲ که مصوبه شورای اقتصاد است صورت گرفته است.

سرپرست شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه زون تفریحی واگذار شده به بخش خصوصی شامل رستوران، مجموعه تفریحی ورزشی، سرگرمی خدماتی و رفاهی است تصریح کرد: این قرارداد از پروژه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی استان و با میزان ۴۵ میلیارد تومان سرمایه منعقد شده است.

رحیمی با بیان اینکه قرارداد این امر مهم منعقد شده و هم اکنون درحال اجراست، گفت: هدف از اجرای این طرح، توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری است چراکه در قسمت جنوبی شهر بدلیل نبود امکانات گردشگری، می‌تواند باعث افزایش گردشگر و ایجاد یک فضای تفریحی برای شهروندان کرمانشاهی شود.

وی در پایان تاکید کرد: این زون تفریحی در دو فاز برنامه‌ریزی شده است که فاز اول آن طی یک‌سال آینده و فاز دوم طی دو سال و نیم آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا