خراسان شمالی

ساخت بیمارستان صحرایی رازوجرگلان آغاز شد

به گزارش برگزیده های ایران از بجنورد، ساخت بیمارستان صحرایی رازوجرگلان که از ۲ ماه قبل قول ساخت آن داده‌شده بود، با حضور نماینده ارتش در این شهرستان آغاز شد.

قول ساخت این بیمارستان ۲۰ مرداد سال جاری با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مردم این منطقه داده شد.

عملیات اجرایی این بیمارستان ۶۰ تختخوابی پس از تأخیر حدود ۱ ماهه در این منطقه آغاز شد و طبق اعلام مسئولین در یک ماه آینده نیز این بیمارستان تجهیز خواهد شد.

گفتنی است شهرستان رازوجرگلان یکی از شهرهای محروم استان و کشور محسوب می‌شود که در کنار کمبودهای شدیدی که در بخش‌های مختلف دارد، نبود بیمارستان در این شهرستان که فاصله حدود ۱۰۷ کیلومتری از مرکز استان قرار دارد، یکی از معضلات و آسیب‌های مهم بر سلامت مردم این شهرستان است.

تاکنون وعده‌های مختلفی از سمت مسئولین دولتی و نمایندگان استان برای ساخت بیمارستان مجهز برای این شهرستان داده‌شده است اما تاکنون هیچ‌یک از این قول‌ها عملی نشده است و تاکنون این شهرستان ۶۰ هزارنفری فاقد بیمارستان بوده است.

در  ۲ سال گذشته نیز ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی در این شهرستان مطرح بود که تاکنون به‌جز اخذ مجوز اقدام خاصی نسبت به آن انجام‌نشده است.

انتهای پیام/ن


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا