سلامت

ساخت همراه‌سراهای جدید در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

به گزارش روز شنبه برگزیده های ایران از وبدا، سیدعلی دهقان درباره افزایش ارجاع بیماران از اقصی نقاط کشور به بیمارستان امام‌خمینی (ره) تهران، افزود: همراه‌سراهایی که از گذشته برای این مجتمع در نظر گرفته شده، فعال هستند و همراهان بیمار را پذیرش می‌کنند اما افزایش مراجعه به این همراه‌سراها نشان می‌دهد که  کافی نیستند و نیاز به فضاهای بیشتری وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) از دیرباز یکی از اصلی‌ترین مراکز ارجاع بیماران از سراسر کشور است و این افتخار را دارد که همواره ارائه‌کننده خدمت درمانی تخصصی به بیماران باشد و علت آن هم حضور اساتید برجسته و صاحب‌نام در این مجتمع بیمارستانی همچنین وجود تجهیزات پیشرفته و اقدامات درمانی تخصصی است.
 
دهقان ادامه داد: دلیل افزایش ارجاع بیماران نیز به همه گیری کووید ۱۹ ارتباط دارد که باعث دو برابر شدن میزان مراجعه به این مجتمع بیمارستانی شده است.
 
سرپرست مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) اظهارداشت: بیماران بستری شده از خدمات مختلف این مرکز استفاده می‌کنند که ممکن است گاهی روند درمان آنها بیش از یک‌ماه به طول بینجامد.
 
دهقان تصریح کرد: با توجه به افزایش مراجعات، کمک سازمان‌های ذیربط لازم است تا بتوانیم امکانات بیشتری را در اختیار همراهان بیماران قرار دهیم و این موضوع یکی از اولویت‌هایی است که در دستور کار مجتمع قرار دارد.
۱۳۵۲

۳۲۲۹

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا