ایلام

ساخت ۳۳۳ فضای آموزشی با مشارکت خیرین در ایلام

نصرت‌الله رحیمی شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از مجموع ۳۸ پروژه در دست اجرا در سال جاری که مشتمل بر ۲۳۱ کلاس است ۳۵ پروژه با ۱۹۴ کلاس با مشارکت خیرین نیک اندیش در این استان در حال احداث است.

وی افزود: در سال گذشته نیز ۳۴ فضای آموزشی با ۱۳۳ کلاس درس با زیربنای ۱۲ هزارو ۲۱۱ متر مربع و میزان مشارکت ۳۲۰ میلیارد ریال در این استان ساخته شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام تاکید کرد: سه پویش سال گذشته و امسال با عنوان‌های” مهر را با محرم آغاز کنیم”، “همه بچه‌های ایران فرزند من “و پویش به رنگ مدرسه برگزار شد.

وی ادامه داد: از بدو تاسیس مجمع خیرین مدرسه ساز ۳۳۳ فضای آموزشی با یک هزار و ۵۳۶ کلاس درس با مشارکت خیرین در این استان ساخته شده است.

رحیمی بیان داشت: در پویش به رنگ مدرسه هیچ کمک مالی مطالبه نشد و تنها دانش آموزان ایده‌های خود را با محتوا مدرسه در قالب نقاشی به تصویر کشیدند و هر تصویری که بیشترین تایید را در فضای مجازی به ثبت رساند به عنوان ایده و نقاشی برتر انتخاب شد.

وی تصریح کرد: در همایش به رنگ مدرسه، دانش آموز ایلامی حائز رتبه نخست شد و امروز در این جشنواره از وی تجلیل می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام با قدردانی از معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش استان و تمامی خیرین نیک اندیش مدرسه ساز استان گفت: خیرین مدرسه ساز با اهتمام و همدلی همواره در ساخت مدارس در این استان از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا