کهگیلویه و بویراحمد

ساده و صمیمی با ارباب رجوع گچسارانی/سید ناصر حسینی: وعده دروغین اشتغال به مردم نمی‌دهم

به گزارش برگزیده های ایران از گچساران؛ اولین دیدار مردمی نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت برگزار شد این دیدار صمیمی در محل دفتر نماینده مردم در خیابان شهید کیامرثی برگزار شد.

جمعیت قابل توجهی از مردم شهرستان گچساران و در یک ملاقات چهره به چهره  با حضور در دفتر نماینده از مشکلاتشان حرف زدند.

عمده مشکلات عنوان شده موضوع بیکاری و اشتغال جوانان و درخواست شغل و بیان مشکلات اقتصادی بود که سید ناصر حسینی‌پور با سعه صدر به حرف تک تک آنها گوش داده و با بیان راهکار و یا ارجاع به کارگروه مرتبط انجام وظیفه کرد.

پیر و جوان امروز فارغ از هر دیدگاه سیاسی تنها با بیان مشکلات با ساده ترین کلمات و بهترین برخورد افراد ناظر، دیداری صمیمی برقرار کردند.

در میان مراجعه کنندگان حضور معلولین و توجه خاص نماینده به این قشر از نکات قابل تامل بود.گروهی از کارگران جوان با شرح شرایط اشتغال، ریزش نیروها، بیکاری های پیاپی، حرفها و نیازشان را عنوان کردند.

حجم درخواست‌ها نامه‌ها و حضور صدها نفر که به نوبت در رفت و آمد بودند خود نشان از رشته صمیمیت و دقت نظر نماینده جوان شهرستان‌های گچساران و باشت به مراجعین بود و تکریم ارباب رجوع از عمده نکات قابل توجه وی در این دیدار بود.

تنوع درخواستها، حضور زنان سرپرست خانوار، جوانان جویای کار، سالمندان بیماری که هزینه های سرسام آور دارو و اقتصاد فعلی آنان را سخت دردمند کرده بود از دیگر نکات این دیدار مردمی بود.

سید ناصرحسینی پور در پایان این دیدار بطور خلاصه بخشی از مشکلات را بیان کرد. نماینده شهرستانهای گچساران و باشت گفت: بیش از هشت هزار و ۵۶۷ نفر طی سه هفته پیش درخواست اشتغال داشتند من برای رسیدن به نقطه هدف که همان رفع معضلات اشتغال است با استدلال پیش می روم و جهت این امر و راحتی خیال هیچکس دروغ نخواهم گفت.

حسینی پور گفت: برای طرح‌های اشتغال‌زائی پیش رو،برنامه هایی فراتر از جذب اشتغال‌های تک نفره خواهم داشت. بطور مثال کارخانه کاشی سازی که قرار است توسط سرمایه گذار مشخص  راه اندازی شود سه شیفت کاری  چهار صد نفره خواهد داشت و تولیداتش به کشورهای عربی صادر می شود.

نماینده مردم گچساران و باشت گفت: این گونه بیش از هزار و دویست جوان بیکار جذب شغل می‌شوند.

حسینی‌پور اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور بحث نیروگاه سیکل  ترکیبی هزار مگاواتی را برطرف کردیم کارخانه ی ریسندگی در دست احداث است و پتروشیمی دوم نیز در دست اقدام است، اینها زمان ساختاری خود را طی می‌کند. من و شما باید ایمان داشته باشیم درد و معضل بیکاری با ده الی پانزده پروژه و طرحهای اشتغالزایی میدانی و شدنی نه فقط طرحهای حرفی برای بیش از پنج هزار نیروی بیکار اتفاق خواهد افتاد.

وی تاکید کرد: هیچ کاری نمی کنیم که بوی بی تقوایی در مجموعه بدهد که با اجرایی شدن طرحها اشتغال میسر خواهد شد و این همت ما اعتماد شما و صبر اجتماعی می‌طلبد.

نماینده شهرستانهای گچساران و باشت در پایان این دیدار نامه های تک تک مراجعین و درخواست کنندگان را جهت رسیدگی و دسته بندی مناسب به اعضای مشخص کارگروه دفتر تحویل داد.

یکی از معلولین کم بینا در جلسه با کیف مزین به تصویر حاج قاسم سلیمانی آمده بود و نوع دقت و رسیدگی نماینده به شرایط این معلول دیدنی بود.

این تصویر دست کارگران جوان و زحمتکش گچسارانی است که انتظار التیام رنجشان را از نماینده دارند دستانی که حرف می زنند/ از دست کارگران جوان تا دست سالمندان.

=======================

حاشیه‌نگاری از نرگس احمدپور

========================

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا