سمنان

سارقان طلاجات افراد کهنسال در شاهرود دستگیر شدند

سارقان طلاجات افراد کهنسال در شاهرود دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان ،سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی در گفتگویی به تشریح جزئیات این خبر پرداخت و گفت : در پی وقوع چن فقره سرقت طلاجات از افراد کهن سال در شهر شاهرود ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان آن شهرستان قرار گرفت

وی افزود : در بررسیهای اولیه مشخص شد سارقان با لهجه ای عربی و با سوء استفاده از سادگی و اعتقادات مذهبی افراد کهن سال ، طلاجات و وسایل با ارزش آنها را با شیوه و شگردی ماهرانه سرقت کرده بودند .

این مقام انتظامی اذعان داشت : بررسیهای تخصصی پلیس آگاهی شاهرود با هماهنگی پلیس آگاهی استان آغاز و با استفاده از شیوههای نوین کشف جرم ، تجهیزات هوشمند و اشرافیت ، اطلاعاتی خودروی سارقان شناسایی و در یک عملیات برق آسا و غافلگیرانه در شاهرود متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر شدند .

کارآگاه گیلانی با بیان اینکه در بررسیهای بیشتر این پلیس مشخص شد این دو سارق سابقه دار و حرفه ای با نامهای جعلی و خودروهای دیگر در شهرهای مختلف کشور نیز با همین شیوه و شگرد اقدام به سرقت کرده بودند .

گیلانی بیان داشت : در بازرسی از خودروی سارقان تعداد زیادی عابر بانک مقداری انگشتر و گوشواره طلای مسروقه انواع کارت سازمانهای دولتی جعلی ، دلارهای تقلبی ، و مقداری لوازم خانگی تقلبی از جمله توستر جاروبرقی سرویس قابلمه و گاز صفحه ای کشف که طی بررسیهای صورت گرفته مشخص شد متهمان در زمینه فروش لوازم خانگی تقلبی و کیفیت پایین به مغازههای فروش لوازم خانگی و شهروندان نیز فعالیت داشتند .

رئیس پلیس آگاهی استان خاطر نشان کرد : تحقیقات برای کشف جرائم احتمالی دیگر توسط این متهمان در سایر شهرهای کشور ادامه دارد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا