هرمزگان

سارقان ۲۰ تن سیم و کابل در بندرعباس دستگیر شدند

به گزارش برگزیده های ایران از بندرعباس، سرهنگ تیمور دولتیاری صبح امروز اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و  کابل برق در محله‌های مختلف ایسین، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این پلیس قرار گرفت. 

وی افزود:  ماموران انتظامی پاسگاه ایسین با همکاری تیم عملیاتی و یگان امداد شهرستان بندرعباس با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی های پنهان و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی دو انبار دپو سیم و کابل سرقتی را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی دقیق از محل بالغ بر ۲۰ تن انواع سیم و کابل برق، باطری خودرو سبک و سنگین کشف و در این رابطه دو تفر از مالخران اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.  

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده ابتدا منکر خرید هر گونه سیم و کابل برق مسروقه شدند که پس از مواجهه با مستندات موجود به خرید سیم و کابل های برق و دیگر اقلام  سرقتی کشف شده، اعتراف کردند.  
 
این مسئول انتظامی ارزش اموال سرقتی کشف شده را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی مربوطه ۳۰ میلیارد ریال عنوان کرده و اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و تلاش ماموران برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضاء این باند ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا