گیلان

سازمان بنادر به دنبال جذب سرمایه‌گذار برای بندر چمخاله باشد

به گزارش برگزیده های ایران از لنگرود، استاندار گیلان صبح امروز از پروژه‌های عمرانی و خدماتی لنگرود از جمله بندرچمخاله، بیمارستان تامین اجتماعی و کشتارگاه صنعتی این شهرستان بازدید کرد. 

اسدالله عباسی در جریان بازدید از بیمارستان بیمارستان تامین اجتماعی کومله لنگرود با بیان اینکه این بیمارستان در سال ۹۷ کلنگ زنی شد، اظهار کرد: طی برنامه ریزی اولیه قرار بود بیمارستان در شهریور ۹۹ به بهره برداری برسد ولی به دللیل کمبود اعتبار و برخی مشکلات اداری این اتفاق نیفتاد. 

استاندار گیلان با بیان اینکه این بیمارستان ۶۴ تختخوابی و از بیمارستان‌های امن کشور از نظر سیستم فنی و مهندسی است، گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی کومله لنگرود تانون دارای ۷۰ درصد چیشرفت فیزیکی است و تاکنون ۸۰ میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده و برای تکمیل آن ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است. 

وی با بیان اینکه این بیمارستان در چهار طبقه احداث می‌شود، افزود: در صورت تکمیل و بهره برداری این بیمارستان خدمات دهی به بیمه شدگان و مستمری بگیران و سایر افراد داده می‌شود. 

عباسی در بازدید از روند ساخت موج شکن در بندر چمخاله با بیان اینکه بندرچمخاله از ظرفیت‌های استان است و باید برای بهره برداری از آن اقدامات تسریع شود، تصریح کرد: پروژه بندر چمخاله در چند بخش در حال انجام است که بخش سوم آن مربوط به سنگ‌شکن است که در این راستا مشکلاتی درباره سنگ معدن وجود دارد که باعث معطلی شده است. 

استاندار گیلان با بیان اینکه سازمان بنادر فقط زیرساخت‌ها را انجام می‌دهد، گفت: سازمان بنادر باید در حین انجام زیرساخت ها، زمینه‌های لازم برای ورود سرمایه گذار را فراهم کنند تا بعد از پایان زیرساخت ها، سرمایه گذار بتواند کارهای خود را انجام دهد که این باعث تسریع در کار می‌شود.

وی همچنین واحد کشتارگاه صنعتی دام و دیلم و پروژه چندمنظوره چمخاله را مورد بازدید قرار داد. 

پروژه بندری چند منظوره چاف و چمخاله در شهرستان لنگرود، پروژه مهمی‌ست که در توسعه گردشگردی استان گیلان نقش مهمی دارد و با کاربری مسافری – گردشگری دارای حوضچه‌ای به مساحت چهار هکتار بوده و برای آن؛ راه سنگی به طول ۸۰ متر، پل دسترسی به طول ۳۵۲ متر، دو بازوی اصلی به طول ۵۵ متر و بازوی فرعی به طول ۳۵۵ طراحی شده است. 

دیدار با یک خانواده معظم شهید، شرکت در جلسه بررسی مشکلات شهرستان، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه لنگرود و حضور در بیمارستان شهید حسین‌پور و تقدیر از پرستاران به مناسبت روز پرستار، از دیگر برنامه‌های استاندار گیلان است. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا