سیاسی

سازمان نظام پزشکی غیرقانونی بودن مدرک تحصیلی نماینده اصفهان را تکذیب کرد

سازمان نظام پزشکی غیرقانونی بودن مدرک تحصیلی نماینده اصفهان را تکذیب کرد

– اخبار سیاسی –

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری برگزیده های ایران، در روزهای اخیر خبری مبنی بر غیرقانونی بودن مدرک تحصیلی زهرا شیخی نماینده اصفهان در مجلس از سوی سازمان نظام پزشکی کشور در برخی کانال‌ها در فضای مجازی در  حال دست به دست شدن است.

نکته‌ای که در ارتباط با انتشار اینگونه اخبار در فضای مجازی باید مورد توجه قرار گیرد این است که  مرجع رسمی تایید مدارک تحصیلی وزارت بهداشت یا وزارت علوم است. بر همین اساس  مشخص نیست نامه سازمان نظام پزشکی کشور توسط چه کسی و با چه هدفی در مقطع کنونی و پیش از انتخابات آتی مجلس تنظیم و در رسانه‌ها منتشر شده است.

علاوه بر این با توجه به قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی و اضافه شدن مرحله پیش‌ثبت‌نام‌ها به فرآیند برگزاری انتخابات، تایید زهرا شیخی در مرحله پیش‌ثبت نام حاکی از این است که سوابق علمی وی از سوی وزارت بهداشت مورد صحت‌سنجی قرار گرفته است. 

رضا لاری پور سخنگوی سازمان نظام پزشکی ایران در واکنش به انتشار اسنادی در فضای مجازی مبنی بر غیرقانونی بودن سوابق علمی زهرا شیخی تصریح کرده است: سازمان نظام پزشکی در مورد مدرک پزشکی افراد، تاییدیه معاونت آموزشی و معاونت درمان وزارت بهداشت را مستند قرار می‌دهد.

وی ضمن رد خبر غیرقانونی بودن مدرک تحصیلی نماینده اصفهان از سوی نظام پزشکی خاطرنشان کرده است: آنچه را که کمیسیون ارزشیابی مدارک پزشکی معاونت آموزشی و معاونت درمان وزارت بهداشت تأیید کرده‌اند، مورد قبول سازمان نظام پزشکی است.

لاری پور همچنین در واکنش به خبری که به نقل از معاون سابق فنی و نظارت سازمان نظام پزشکی ایران در فضای مجازی منتشر شده، یادآور شد: این مسئول سابق سازمان نظام پزشکی  احتمالاً برای رفع تخلفات و قصور خود، چنین موضوعی را رسانه‌ای کرده که واقعیت ندارد و پرونده تخلفات وی در شهرستان مربوطه در حال پیگیری است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا