علمی و فناوری

ساعت هوشمند جدید سامسونگ، به فیلم‌های تخیلی رنگ واقعیت می‌بخشد! / عکس

ساعت هوشمند جدید سامسونگ، به فیلم‌های تخیلی رنگ واقعیت می‌بخشد! / عکس

ساعت‌های هوشمند از زمان پیدایش خود، پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه کرده‌اند. یکی از پیشروان این حوزه، غول کره‌ای، کمپانی سامسونگ است که به‌تازگی حق اختراعی از یک ساعت هوشمند گلکسی واچ با یک ویدیو پروژکتور داخلی را ثبت کرده است. این ساعت هوشمند که می‌تواند به‌زودی وارد بازار شود، قابلیت‌هایی دارد که در گذشته فقط در فیلم‌های علمی-تخیلی شاهد آن بودیم.

بر اساس آنچه در این حق اختراع به‌نمایش درآمده، یک پروژکتور در داخل بند ساعت به‌کار گرفته شده که چرخش و استفاده از آن برای کاربران را بسیار آسان می‌کند. طیف وسیعی از سنسورها روی این ساعت هوشمند قرار دارد که سطوح را تشخیص داده و به‌صورت خودکار فوکوس و جهت نمایش عکس انتشار یافته را تغییر می‌دهند.

تصاویر شماتیک این حق اختراع همچنین تعدادی لنز و LED را در دو ردیف نشان می‌دهند که به ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ اجازه می‌دهد یک تصویر را بدون هرگونه تحریفی، در پشت دست به‌نمایش بگذارد. البته اگر می‌خواهید تصویر به‌درستی و صاف نمایش داده شود، لازم است که مچ دست شما کاملاً صاف باشد. این ایده می‌تواند یکی از هیجان‌انگیزترین گجت‌های پوشیدنی جهان را به‌دست مشتریان برساند.

هدف ایده جدید ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ چیست؟

ساعت هوشمند جدید سامسونگ، به فیلم‌های تخیلی رنگ واقعیت می‌بخشد! / عکس

سامسونگ با این ایده به کاربران اجازه می‌دهد محدودیت‌های نمایشگر کوچک اسمارت واچ خود را کنار زده و روی فضای بزرگ‌تری محتوا را مشاهده کنید. در توضیحات این پتنت آمده است، اطلاعاتی که در صفحه نمایش آن نشان داده می‌شود، ممکن است با اطلاعاتی که در ماژول نمایشگر می‌بینید، متفاوت باشد. این می‌تواند روش بسیار خوبی برای نمایش فیلم‌های ارسال شده در اپلیکیشن‌های پیام‌رسان باشد. شاید حتی بتوان با اضافه کردن یک ماژول دوربین، تماس تصویری را هم از این طریق امکان‌پذیر کرد.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ، به فیلم‌های تخیلی رنگ واقعیت می‌بخشد! / عکس

ممکن است با رسیدن این فناوری به بلوغ، شاهد تغییرات هرچه بیشتری در ساعت‌های هوشمند و به‌خصوص ساعت هوشمند گلکسی واچ سامسونگ که یکی از بهترین نمونه‌های اندروید ویر بازار است، بشیم.

۵۸۵۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا