اردبیل

سامانه اطلس سرمایه‌گذاری اردبیل بروکراسی اداری را کاهش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، یعثوب نژادمحمد بعد از ظهر امروز در جلسه توجیهی سامانه اطلس سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار کرد: هدف این سامانه، شناسایی و انتخاب مناسب‌ترین محل برای استقرار طرح‌ها، ارتقای سطح نظارت، کنترل بر ساز و کارهای اقتصادی و حذف حداکثری استعلامات و مجوزها است و موجب تسهیل و تسریع در روند سرمایه‌گذاری و کاهش بوروکراسی اداری خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل افزود: نمایش موقعیت مکانی و پراکندگی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، امکان بارگذاری لکه‌های دارای پتانسیل و بررسی گزینه‌های سرمای‌ گذاری نسبت به آنها، امکان مشاهده جزئیات کامل طرح و مقایسه با زیرساخت‌ها و تفکیک فرصت‌های سرمایه‌گذاری بر اساس دستگاه‌های مختلف روی نقشه از قابلیت‌های این سامانه است.

ساخت اولین اپلیکیشن همراه سرمایه‌گذار در کشور

معاون اقتصادی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اردبیل نیز بیان کرد: سامانه اطلس سرمایه‌گذاری استان در شهریور ماه سال‌جاری افتتاح شد و چنانچه داده‌های مربوط به چند دستگاه اجرایی نیز در سامانه بارگذاری گردد، اطلس سرمایه‌گذاری استان تکمیل و در راستای صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری تحولی عظیم صورت خواهد گرفت.

علیرضا علوی تشریح کرد: فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان، حریم مربوط به راه‌ها و شهرها، مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع، قنات‌ها، آب‌های شرب و کشاورزی، چاه‌ها، آبادی‌ها و نیز تقسیمات کشوری به‌صورت استان، شهرستان، شهر، بخش و روستا در لایه‌های مختلف این سامانه بارگذاری شده است.

وی تصریح کرد: اپلیکیشن همراه سرمایه‌گذار از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران است که برای اولین بار در کشور طراحی شده و در ماه‌های آینده تکمیل و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در این جلسه ضمن نمایش صفحات مختلف سامانه مذکور، مدیران و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی عضو مرکز، سوالات و پیشنهادات خود را در این خصوص  مطرح کردند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا