لرستان

سامانه بارشی وارد استان لرستان می شود

سامانه بارشی وارد استان لرستان می شود

به گزارش برگزیده لرستان، بهروز مرادپور با اعلام این خبر گفت : هوای استان طی روز دوشنبه و صبح سه شنبه نسبتا پایدار بوده اما از اواسط روز سه شنبه سامانه بارشی دیگری به جو استان وارد خواهد شد که برای سه شنبه شب و طی روز چهارشنبه علاوه بر پوشش ابر و گاهی افزایش سرعت وزش باد، رگبار باران، گاهی رعد و برق و برای مناطق سردسیر و ارتفاعات، رگبار برف قابل انتظار است.

وی افزود: همچنین بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، با فعالیت سامانه بارشی طی امروز برای همه نقاط استان با شدت و ضعف بارش باران و گاهی رعد و برق، در نواحی سردسیر، ارتفاعات و گردنه های کوهستانی بارش برف پیش بینی می شود.

مرادپور با بیان اینکه برای فردا (یکشنبه) بارش ها در اغلب نقاط پراکنده و در مناطق سردسیر و ارتفاعات رگبار برف خواهد بود، اظهار داشت: این شرایط ناپایدار مخاطراتی همچون لغزندگی سطح جاده ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب و آبگرفتگی معابر، کولاک برف در محورهای مواصلاتی کوهستانی، انسداد راه های روستایی و شهری، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی را به همراه دارد.

مدیرکل هواشناسی لرستان در پایان اظهار داشت : از نظر نوسانات دمایی، طی ۴۸ ساعت آینده دماهای شبانه به طور محسوسی در لرستان کاهش می یابد.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا