کرمانشاه

«سامانه گرمسیری» از ظرفیت‌های مهم سرپل ذهاب است

«سامانه گرمسیری» از ظرفیت‌های مهم سرپل ذهاب است

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، محمدطیب صحرایی ظهر امروز (چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه) در دیدار با مردم و معتمدین شهرستان سرپل‌ذهاب که در حرم احمدبن اسحاق برگزار شد، اظهار کرد: امروز به برکت نظام و انقلاب مردم و مسئولین در مسیر رشد و بالندگی کشور همراه یکدیگر هستند.

وی افزود: امروز زیر سایه چتر امنیت انقلاب به چنان اقتداری رسیدیم که هر فردی که چشم ناپاکی به آب و خاک ما داشته‌ باشد با او برخورد می‌کنیم.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: برای بهتر شدن شرایط به حضور مردم در وقایع مهم و اثرگذار مانند انتخابات نیاز داریم.

وی گفت: مشارکت آگاهانه در انتخابات یازدهم اسفندماه یکی از پله‌های صعود کشور و یک فرصت است که همه باید از آن نهایت استفاده را ببریم ‌و جمهوری اسلامی شرایط را فراهم کرده که هر فردی بتواند در بهبودی شرایط کشور اثرگذار باشد.

صحرایی گفت: اقدامات زیادی برای تأمین آب، گاز و سایر زیرساخت‌های سرپل‌ذهاب صورت گرفته اما هنوز با آنچه که مطلوب شده فاصله زیادی داریم و سرپل‌ذهاب نیز مانند سایر نقاط استان کرمانشاه مشکلات، ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی دارد که باید بر آن متمرکز شویم.

وی بیان کرد: هر اقدامی که تا کنون برای خدمت رسانی به مردم انجام شده لطف الهی بوده و مهم‌ترین ابزار استفاده از این لطف الهی انقلاب اسلامی است.

صحرایی گفت: مدت‌ها است در خدمت رسانی بازی سیاسی را کنار گذاشته‌ایم و این بازی‌ها را به رسمیت نشناخته‌ایم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: امام و شهدایی که جانشان را برای انقلاب داده‌اند وسیله لطف الهی برای همه بوده‌اند و باید قدردان این افراد باشیم.

صحرایی یکی از ظرفیت‌های عظیم سرپل ذهاب را سامانه گرمسیری برشمرد و گفت: اخیرا جلساتی در تهران برای پیگیری و تکمیل این پروژه برگزار شد.

وی اذعان کرد: حرم «احمدبن اسحاق» اهمیت ویژه‌ای دارد و یکی از موثق‌ترین اصحاب ایرانی بودند که باید از مزایای مادی و معنوی هم‌جواری با ایشان بهره‌مند شویم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا