اخبار ورزشی

سامره: بازیکنان با جیب خالی برای استقلال مایه می‌گذارند/ حداقل خواسته ما یک اسپانسر درست و حسابی است

سامره: بازیکنان با جیب خالی برای استقلال مایه می‌گذارند/ حداقل خواسته ما یک اسپانسر درست و حسابی است

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، علی سامره پس از برتری یک بر صفر استقلال در دیدار خانگی با ملوان اظهار داشت: بچه‌ها با توجه به اینکه خیلی زحمت کشیدند، ولی آنگونه که باید و شاید خوب نبودند. خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم، ولی تیم ما کار دارد. امیدواریم مسئولان و کسانی که درباره استقلال نظر می‌دهند، هر طور که می‌توانند مشکلات را حل کنند. بچه‌ها با جان و دل و جیب خالی برای باشگاه مایه می‌گذارند. تمام تلاش و هدف آنها این است که تیم به خاطر هواداران نتیجه بگیرد. مسئولان مملکت ما موظف هستند که به خواسته این هواداران، باشگاه و بازیکنان توجه کنند. اینها چیز اضافه‌ای نمی‌خواهند و حق و حقوق‌شان را می‌خواهند. حداقل درخواست آنها این است که تیم یک اسپانسر درست و حسابی داشته باشد و این مشکلات مالی برطرف شود.

نکونام: اگر روزی بتوانم مثل کی‌روش باشم آن روز بهترین روز زندگی من است/ وقتی ما خواب بودیم ملوان خوب بود

 

وی درباره مصاحبه نکردن بازیکنان پس از این دیدار تصریح کرد: این تصمیم باشگاه بود.

سامره درباره مشکلات مربوط به ثبت نشدن قرارداد بازیکنان استقلال گفت: نمی‌دانم و خطیر به این مورد مسلط است، ولی خُب مشکل داریم.

سرپرست استقلال اظهار داشت: مشکلات زیاد است. اگر بخواهیم دانه به دانه به مشکلات ورود کنیم، خود به خود در همین جایی هم که الان هستیم، قرار نمی‌گرفتیم. مشکلات زیاد است، امیدواریم مسئولان دولت کمک کنند و مشکلات کمتر شود.

سامره درباره ترکیب استقلال و مشکلاتی که برای جذب بازیکنان وجود داشته است و دارد، تصریح کرد: جواد (نکونام) تقریباً تنها بوده است. شرایط در جذب بازیکنان سخت بوده است، چون هم مشکلات مالی و هم سقف بودجه اجازه نمی‌دادند، ولی او با وجود تمام این مشکلات مانده است و کار خود را انجام می‌دهد که جای تشکر دارد. او امیدوار است که این مشکلات برطرف شود.

وی در پایان درباره موضوع سقف قرارداد گفت: ما صد درصد رعایت کردیم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا