اخبار ورزشی

سامره: شاید پرسپولیس از دو تیم خیالی شکایت کند!/ داوران می‌خواستند بازی را دربیاورند!

سامره: شاید پرسپولیس از دو تیم خیالی شکایت کند!/ داوران می‌خواستند بازی را دربیاورند!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، علی سامره پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته هشتم لیگ برتر در واکنش به شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال اظهار داشت: این کار فرار رو به جلو است و کاری غیر از این ندارند. آنها قانون را دور زدند و محکوم شدند و برای اینکه ذهن‌ها را به جای دیگری ببرند شاید دو تیم خیالی پیدا و شکایت کنند!

پرسپولیس از استقلال شکایت کرد

وی در مورد اظهارات حسن روشن، پیشکسوت استقلال علیه او تصریح کرد: به قطار در حال حرکت و پیشرفت سنگ می‌زنند. این چیزها طبیعی است ولی در استقلال خودی‌ها هم می‌زنند. برای اینکه باشگاه دچار حواشی نشود، وارد بحث نمی‌شوم. یکبار وارد شدیم و حکم گرفتیم. احترام ایشان واجب است و صاحب اختیار است که هر حرفی بزند.

سرپرست استقلال در رابطه با استقبال خوب هواداران از بازی با آلومینیوم خاطرنشان کرد: بسیار از آنها تشکر می‌کنیم. انرژی خاصی هم به تیم می‌دهند و هم به شما رسانه‌ها که از دیدن شور و هیجان هواداران لذت می‌برید.

سامره در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم داور برای گرفتن ۱۰ دقیقه وقت اضافه درست بود یا نه، گفت: بی‌انصافی کردند و حتی اگر دو، سه دقیقه درگیری و چند تعویض انجام شده باشد، نهایت ۵،۶ دقیقه وقت اضافه لحاظ می‌شد. می‌خواستند دست به دست هم دهند تا این بازی هم دربیاید!

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا