علمی و فناوری

سامسونگ در سکوت خبری از تبلت‌های گلکسی تب A۹ رونمایی کرد!

سامسونگ در سکوت خبری از تبلت‌های گلکسی تب A۹ رونمایی کرد!

گلکسی تب A۹ و A۹ پلاس جدیدترین تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ هستند که نمایشگر LCD و حداقل ۴ گیگابایت رم دارند.

سامسونگ چند روز پیش از تبلت‌های گلکسی تب S۹ FE و S۹ FE پلاس رونمایی کرد و حالا دو تبلت مقرون‌به‌صرفه را معرفی کرده است. این تبلت‌ها گلکسی تب A۹ و تب A۹ پلاس نام دارندY البته مشخصات کامل آن‌ها هنوز اعلام نشده است.

درحالی‌که سامسونگ بیانیه‌ای برای معرفی این محصولات منتشر نکرده، شاهد قرارگیری گلکسی تب A۹ در وب‌سایت گواتمالا سامسونگ و همچنین آمازون امارات متحده عربی هستیم. در برخی از این اطلاعات به گلکسی تب A۹ پلاس هم اشاره شده است.

گلکسی تب A۹ به نمایشگر ۸.۷ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۸۰۰ در ۱۳۴۰ پیکسل مجهز شده است. براساس لیست گوگل پلی کنسول، این تبلت از تراشه مدیاتک هلیو G۹۹ بهره می‌برد که با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این تبلت سامسونگ همچنین از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ در سکوت خبری از تبلت‌های گلکسی تب A۹ رونمایی کرد!

طبق آمازون امارات متحده عربی، گلکسی تب A۹ و A۹ پلاس در بالاترین نسخه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسند.

مدل پلاس این تبلت‌ها به یک نمایشگر ۱۱ اینچی LCD با رزولوشن ۱۲۰۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است. قدرت این تبلت را تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ تأمین می‌کند و در دو نسخه با ۴ و ۸ گیگابایت رم به فروش می‌رسد که هر دوی آن‌ها ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند. همچنین گلکسی تب A۹ پلاس در نسخه ۵G هم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

اطلاعات بیشتری درباره این تبلت‌ها منتشر نشده است، اما انتظار می‌رود به‌طور پیش‌فرض اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI ۵.۱ را اجرا کنند. اطلاعی از دوربین و ظرفیت باتری این تبلت‌ها نداریم، بااین‌حال به‌نظر می‌رسد خبری از شارژر درون جعبه آن‌ها نباشد.

قیمت نسخه LTE گلکسی تب A۹ در آمازون امارات برابر ۱۹۰ دلار و در وب‌سایت گواتمالا سامسونگ برابر ۱۹۱ دلار اعلام شده است. انتظار می‌رود به‌زودی مشخصات کامل و قیمت این محصولات برای کشورهای مختلف به‌طور رسمی اعلام شود.

۲۲۷۲۲۷

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا