اردبیل

رتبه برتر بیله‌سوار در تامین مسکن محرومین

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، حسن قبادی ظهر امروز در جلسه هماهنگی طرح جهش تولید مسکن و جذب سهیمه مقاوم‌سازی روستایی اظهار کرد: سال گذشته ۲۶۰ مورد سهمیه مسکن محرومین در شهرستان جذب شده است و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره به متقاضیانی که از طرف کمیته امداد و بهزیستی معرفی و پرداخت شده است.

وی افزود: امسال ۲۹۰ فقره سهمیه از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جهت مقاوم‌سازی مسکن روستایی اختصاص یافته که ۵۵ درصد آن جذب اعتبار شده است. 

فرماندار بیله‌سوار بیان کرد: در قالب طرح جهش تولید مسکن به متقاضیان ساخت واحد‌های مسکونی در روستا‌ها تا ۲ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره و ۱۵۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض پرداخت می‌شود.

قبادی تصریح کرد: تاییدیه از دهیار، شورای اسلامی روستایی و خانه بهداشت جهت معرفی متقاضی به بنیاد مسکن لازم است و تسهیلات جدید به افرادی که از ابتدای امسال متقاضی ساخت مسکن در روستا‌ها بوده‌اند نیز تعلق می‌گیرد.

وی در خصوص بازنگری طرح هادی روستایی نیز گفت: روستاهای گون پاپاق، بابک، دمیرچلو، خلیفه‌لو در طرح بازنگری قرار دارند و طرح بازنگری روستای فولادلو قویی در حال اتمام است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا