اردبیل

سبلان پارچه به دور از حاشیه پردازی به تولید و اشتغال متمرکز شود

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، رضا قاسمیان صبح امروز در بازدید از مجموعه تولیدی سبلان پارچه اظهار کرد: سبلان پارچه باید به دور از هرگونه حاشیه پردازی به تولید و اشتغال متمرکز شود و ایجاد امنیت شغلی و اطمینان خاطر از پرداخت به‌موقع حقوق کارگران دغدغه اصلی این مجموعه باشد.

سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل با بیان اینکه عدم اطلاع‌رسانی‌های به‌موقع و شفاف از تصمیم‌های تغییر و تحولی این مجموعه شائبه‌هایی را ایجاد کرده که موجب نگرانی در بین کارگران و مردم شده، افزود: ضرورت دارد این کارخانه با مدیریت صحیح و اصولی و با اولویت‌بندی هزینه‌ها، توجه به حقوق کارگران از وضعیت موجود به رشد و توسعه ارتقا یابد.

ایجاد اشتغال و حمایت از تولید اولویت مسؤولان

یاسر عبداللهی، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل نیز در این بازدید بیان کرد: ایجاد اشتغال و حمایت از تولید اولویت اصلی و دغدغه مهم مسئولان نظام و مدیران استان است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم مسائل و مشکلات و موانع تولید سبلان پارچه را از مبادی ذی ربط استانی و کشوری مرتفع نماییم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل ادامه داد: در حال حاضر این کارخانه با ۲۵درصد ظرفیت در حال فعالیت است و امیدواریم با تلاش مدیران و همکاری این مجموعه تولیدی ظرفیت اشتغال و تولید آن را به ۶۰ درصد افزایش دهیم.

عبداللهی تصریح کرد: مدیران استانی هدفی جز کمک به پایداری و توسعه این مجموعه ندارند و انتظار داریم دست اندرکاران این مجموعه بزرگ تولیدی و اقتصادی استان بیش از پیش همراهی و همکاری کنند.

تامین حقوق و معیشت کارگران در اولویت مدیران سبلان پارچه باشد

جواد پروانه، دادستان نمین نیز اظهار کرد: سبلان پارچه باید نخست مشکلات موجود و پیش روی این کارخانه را چاره جویی کند، سپس به فکر ارائه خدمات پس از توسعه باشد.

وی افزود: توجه مدیریت مجموعه سبلان پارچه به ورزش و رفاه کارگران اقدام پسندیده‌ای است اما باید اول حقوق کارگران تامین و وضع معیشتی آنان سامان یابد.

دادستان نمین تصریح کرد: سبلان پارچه با تغییراتی که انجام داده بیش از آنکه به مجموعه تولیدی و نساجی شبیه باشد به مجموعه گردشگری شباهت دارد.

گفتنی است؛ در این بازدید مدیران صمت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و سرمایه گذار و مدیرعامل سبلان پارچه گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت این واحد ارائه کردند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا