Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ستاد احیای امربه معروف در شهرستان‌ها فعال شود/ ستاد ظرفیت خوبی دارد - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

ستاد احیای امربه معروف در شهرستان‌ها فعال شود/ ستاد ظرفیت خوبی دارد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی استان باید کمبودها و خلأهای فرهنگی جامعه را شناسایی و رفع کند، گفت: مسئولان شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان در گزارش‌های خود به نقاط ضعف و قوت حاکم بر فرهنگ شهرستان‌ها توجه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه سیاست‌گذاری برای ارتقای فرهنگ عمومی در جامعه و حاکم کردن امور دینی ضروری است، ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی در هشت شهرستان استان فعال هستند و تنها دو شهرستان از این نعمت محرومند که باید موانع برطرف شود.

نکونام اظهار کرد: مردم از شورای فرهنگ عمومی انتظارات بالایی دارند و گاهی مطالبات از امکانات بیشتر است اما اعضای شوراهای فرهنگ عمومی شهرستان‌ها باید فعال‌تر باشند.

فرهنگ بسیجی در جامعه تقویت شود

وی با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج و لزوم گرامی‌داشت این هفته اظهار داشت: بسیج متولی خاصی ندارد در واقع آحاد جامعه متولی بسیج هستند و شورای فرهنگ عمومی باید هرچه می‌تواند در این ایام با رویکرد ترویج فرهنگ بسیجی جلسات را برگزار کند.

ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر را دست کم نگیرید

نکونام با بیان اینکه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر نباید در شهرستان‌ها تعطیل شود، اظهار داشت: تا زمانی که دبیر جدید برای ستاد انتخاب نشود از همان دبیر قبلی برای برپایی جلسات استفاده شود زیرا که این ستاد ظرفیت خوبی است و مصوبات آن لازم الاجراست پس نباید آن را دست کم گرفت.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: جلسات شورای فرهنگ عمومی نشان دهنده عرصه فعال فرهنگی است که این گفت و گوها نباید ترک شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات موجود با بومی‌سازی در محل و کمک متولیان قابل حل است، گفت: آداب و رسوم غلط در مراسمات به واسطه جلساتی با حضور معتمدین شهر یا روستا قابل حل است.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان با بیان اینکه برای پیشبرد امور در مسائل از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنید، گفت: از ظرفیت‌های مردمی، مساجد و محله‌ها غافل هستیم لذا طرح محله محور در هر دستگاه فعال شده که ظرفیت‌های مردمی را پای کار بیاورند که اگر از این ظرفیت‌ها خصوصاً ظرفیت جوانان استفاده نشود نمی‌توانیم مشکلات را احصاء کنیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا