مرکزی

ستاد راهبری امور جهادی در استان مرکزی تشکیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، فرزاد مخلص الائمه ظهر امروز در نشست کارگروه بسیج سازندگی استان مرکزی اظهار کرد: مشارکت گروه‌های جهادی در رفع محرومیت به خوبی توانسته شادی را به مردم هدیه کند.

وی تصریح کرد: فساد و ناکارآمدی موجی از نارضایتی را در جامعه رقم زده و امروز کشور به شدت به امر مقابله‌ای با این دو پدیده نیازمند است.

استاندار مرکزی با اشاره به لزوم همسویی  دولت با اقدامات جهادی و گروه‌های جهادی گفت: این مهم یک تکلیف است و برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها راهی جز این نیست.

مخلص‌الائمه ادامه داد: تشکیل ستاد راهبری امور جهادی در استان دستور کار است که نیروهای آن از طریق معرفی معرفی  دستگاه‌های اجرایی بایداز بین نیروهای جهادی و متعهد و انقلابی انتخاب خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم با رشد اقتصادی نزدیک به صفر، سرمایه‌گذاری منفی، تورم بالا و بهره‌وری منفی در ابتدای کار مواجه است، بیان کرد: مدیران و بدنه انقلابی دولت باید با کار و تلاش شبانه‌روزی برای حل مشکلات و رفع چالش‌های مردم بکوشند.

استاندار مرکزی اظهار کرد: در برخی از نقاط کشور شاهد محرومیت هستیم که محرومیت مختص حوزه اقتصادی نیست و در عرصه‌های دیگری نیز فقر به چشم می‌خورد.

مخلص الائمه بیان کرد: مدیریت لایه‌های آشکار فقر از عهده نظام اداری کشور بر نمی‌اید، برای مقابله با لایه‌های فقر باید در تجدید ساختار اجرایی تلاش و تجدید نظر کنیم.

وی بیان کرد: باید با فعالیت‌های جهادی همسو باشیم و برای پیشرفت استان همکاری دستگاه‌ها را داشته باشیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا