اخبار ورزشی

ستاره جدید و برزیلی فولاد خوزستان از امارات آمد

ستاره جدید و برزیلی فولاد خوزستان از امارات آمد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران و به نقل از سایت باشگاه فولاد خوزستان، لوکاس کاندیدو که فصل گذشته در الظفره امارات حضور داشت و در لیگ برتر این کشور ۱۲ بازی انجام داد، پس از توافق با مدیران باشگاه فولاد خوزستان به جمع شاگردان علیرضا منصوریان پیوست.

اعلام سقف بودجه باشگاه‌ فولاد + سند

 

این بازیکن ۲۹ ساله برزیلی که در کنار تخصص بازی در میانه زمین، توانایی بازی در پست‌های وینگر و پشت مهاجم را دارد، فصل گذشته یک گل و دو پاس هم در کارنامه خود ثبت کرد. لوکاس در سالیان اخیر علاوه بر بازی در لیگ برتر امارات، در سری A و B برزیل نیز به میدان رفته و حالا به جمع بازیکنان خارجی فولاد خوزستان اضافه شده است.

کاندیدو که همراه با اتلتیکو مینیرو برزیل در لیگ‌های مختلف این کشور به میدان رفته و در فصل ۱۳-۲۰۱۲ قهرمانی لیبرتادورس را در آمریکای جنوبی به دست آورد، در باشگاه‌های ویتوریا و پونته پرتا برزیل نیز جزو مهره‌های ثابت بوده، اما طی یک فصل و نیم اخیر در الظفره امارات عضویت داشته است.

این بازیکن برزیلی علاوه بر انجام بازی در سری A و B برزیل و لیگ برتر امارات، تاکنون چهار بار در لیبرتادورس آمریکای جنوبی به میدان رفته و در فصل ۲۰۱۳ نیز دو بار در جام باشگاه‌های جهان همراه با اتلتیکو مینیرو فرصت حضور در زمین را پیدا کرده که اکنون راهی ایران شده و با فولاد خوزستان قرارداد بسته است.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا