Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
ستایش هیجان زده بیل گیتس: این اختراع برای انسان ها به اندازه اینترنت مهم است! - خبرگزاری برگزیده های ایران
علمی و فناوری

ستایش هیجان زده بیل گیتس: این اختراع برای انسان ها به اندازه اینترنت مهم است!

ستایش هیجان زده بیل گیتس: این اختراع برای انسان ها به اندازه اینترنت مهم است!

شور و هیاهو معرفی چت بات هوش مصنوعی چت جی بی تی بر هیچ‌کس پوشیده نیست. از زمان ارائه این چت بات، نه‌فقط دنبال‌کنندگان حوزه هوش مصنوعی بلکه حتی مردم عادی در اینترنت از آن به وجد آمده‌اند. شرکت‌های نامدار عرصه فناوری هم دست به کار شده‌اند تا به‌نوبه خود رقیب یا معادلی را برای آن عرضه کنند. به‌عنوان مثال، گوگل از سرویس مکالمه مبتنی بر هوش مصنوعی Bard و حتی مایکروسافت از نسخه جدید بینگ با فناوری ChatGPT پرده برداشته است. حالا بیل گیتس، هم‌بنیان‌گذار مایکروسافت نظرات جالبی نسبت به فناوری تحول‌آفرین ChatGPT دارد.

بیل گیتس درباره چت بات ChatGPT چطور فکر می‌کند؟

نظر بیل گیتس درباره چت بات هوش مصنوعی ChatGPT

بیل گیتس در گفتگو با روزنامه آلمانی Handelsblatt اینکه چت جی چی تی می‌تواند به این شکل به سوالات انسان‌ها پاسخ بدهد را اتفاقی کلیدی دانسته است. او در حقیقت توسعه چنین فناوری هیجان‌انگیزی را به‌اندازه توسعه اینترنت مهم می‌داند. گیتس همچنین این‌طور در توصیف ChatGPT گفته است: تا به اینجا هوش مصنوعی توانایی خواندن و نوشتن را دارد، ولی نمی‌تواند محتوا را درک کند. برنامه‌های جدیدی مثل چت جی پی تی از طریق کمک به نوشتن صورت‌حساب یا ایمیل، بازدهی خیلی از کارهای اداری را افزایش می‌دهند. این دنیایمان را متحول خواهد کرد.

چت بات هوش مصنوعی چت جی پی تی - ChatGPT

به‌جز بیل گیتس، ساتیا نادلا به‌عنوان مدیرعامل مایکروسافت به تعریف از ChatGPT پرداخته بود. او عقیده دارد که بر خلاف باور عموم، هوش مصنوعی عامل اشتغال‌زایی خواهد شد نه مانع آن. ضمن این باید اشاره کرد که مایکروسافت مدتی قبل سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری خود روی شرکت OpenAI، توسعه‌دهنده چت جی پی تی با برنامه چندساله را اعلام کرد. با این قدم‌هایی که مایکروسافت برداشته است، به‌نظر می‌رسد به آینده فناوری‌هایی مثل چت GPT امید زیادی دارد.

۲۲۷۲۲۷

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا