اخبار ورزشی

سخنگوی فدراسیون کشتی: مجمع انتخاباتی فردا برگزار می‌شود

سخنگوی فدراسیون کشتی: مجمع انتخاباتی فردا برگزار می‌شود

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، طبق هماهنگی وزارت ورزش و فدراسیون کشتی، ثبت‌نام از نامزدهای انتخاباتی این فدراسیون در اردیبهشت ماه انجام و روز بیست و دوم تیر ماه به عنوان زمان برگزاری انتخابات تعیین شد.

از جمع ۱۵ نفر ثبت‌نامی،  صلاحیت مدیریتی‌ ۹ نفر از سوی کمیته تطبیق برای شرکت در انتخابات تأیید شد و در ادامه نیز فدراسیون اعلام کرد که مراجع ذیصلاح صلاحیت ۶ نفر را برای شرکت در انتخابات تایید کرده است.

علیرضا دبیر، جمشید خیرآبادی، حمید بنی‌تمیم، حمید یاری، حمید سیفی و مصطفی میرزایی این ۶ نفر بودند و عنوان شد که عباس جدیدی و عبدالله عزیزی هم به زودی مجوز شرکت در انتخابات را دریافت خواهند کرد.

باوجودی که وزارت ورزش به تازگی عنوان کرده که درخصوص کاندیدای تأیید صلاحیت شده، ابلاغ رسمی به دست وزارتخانه نرسیده اما محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی تأکید می‌کند که طبق توافق قبلی بین وزارت ورزش و فدراسیون کشتی، انتخابات در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

امامی در این باره به برگزیده های ایران گفت: فردا (پنجشنبه) ساعت ۱۰ صبح مجمع انتخاباتی در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود و دعوتنامه برای اعضای مجمع ارسال شده است.

سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد تعداد اعضای مجمع تصریح کرد: مجمع کشتی ۴۵ عضو دارد که اکنون چهار هیئت ما با سرپرست اداره می‌شود.

امامی درخصوص کاندیدایی که صلاحیت‌شان تأیید شده، عنوان کرد: تا زمان برگزاری مجمع اگر تأیید صلاحیت هر فردی ابلاغ شود، مجوز حضور در مجمع به عنوان کاندیدا را به دست خواهد آورد.

به گزارش برگزیده های ایران باتوجه به اینکه استان‌های ایلام، چهارمحال وبختیاری، قم و همدان با سرپرست اداره می‌شوند، مجمع انتخاباتی کشتی ۴۱ عضو رأی‌دهنده خواهد داشت.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا