کهگیلویه و بویراحمد

سرانه مطالعه رضایت بخش نیست/تصمیمات خوب فرماندار و مسئولان در بازدید از کتابخانه سی‌سخت

به گزارش برگزیده های ایران از سی‌سخت، به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی فرماندار دنا به همراه شهردار و شورای اسلامی شهر سی سخت از کتابخانه عمومی شهر سی سخت بازدید کردند.

پناهی فرماندار دنا در این بازدید گفت: سرانه مطالعه در جامعه ما اصلا رضایت بخش نیست، فضای مجازی در سرانه مطالعه اصولی مردم تاثیر منفی گذاشته است،باید با برگزاری مسابقات کتابخوانی و عضویت رایگان در کتابخانه انگیزه کتابخوانی ایجاد شود.

پروژه احداث یک باب کتابخانه با اعتبار وزارت شهرسازی به مرحله مناقصه رفته است

به گزارش فارس در بازدید فرماندار دنا، شهردار و شورای اسلامی شهر سی سخت از کتابخانه عمومی شهر سی سخت، مصوب گردید شهرداری سی سخت بخشی از مطالبات اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا را تا پایان هفته کتاب به حساب انجمن مربوطه واریز کند.

همچنین مسابقه کتابخوانی با همکاری اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دنا شورای شهر و شهرداری سی سخت انجام و در پایان جوایزی از طرف شهرداری و شورای شهر به برندگان اهدا گردد.

به منظور ارج نهادن به مقام شامخ کتاب فرمانداری با مدیران شهرستان مکاتبه نماید که در سربرگ نامه های اداری عنوان « جای خالی را با کتاب خوب پر کنیم » را قید کنند. 

اعضای شورای اداری شهرستان در هفته کتاب و کتابخوانی به کتابخانه آیت الله خامنه ای شهر سی سخت مراجعه و به صورت رایگان عضو شوند. 

 تابلوی راهنمای شهری کتابخانه آیت الله خامنه ای تعویض و در ابعاد بزرگتر طراحی و نصب گردد.

 

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا