سمنان

سردار استادحسینی: دولت با روحیه بسیجی در راه رفع مشکلات گام برمی‌دارد

به گزارش برگزیده های ایران از شاهرود، سردار علی استادحسینی، معاون بازرسی سازمان بسیج مستضعفین چهارشنبه‌شب در جمع بسیجیان شاهرود و در همایش «شکوه اقتدار بسیج»، با تأکید بر اهمیت تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه، از مسؤولان خواست تا قدردان بسیجیان باشند.

او با بیان اینکه بسیجیان در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و از شهرستان شاهرود اعزام‌های بسیجیان با فرماندهی خود بسیجی‌ها انجام می‌شد، گفت: سردار حاج عبدالله عرب‌نجفی، فرمانده بسیجی گردان سیدالشهدا (ع) در عملیات مرصاد حماسه آفرید و امروز هم همان فرهنگ و بسیجیان حماسه‌ساز هستند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، با برشمردن افتخارات بسیج در دوران انقلاب اسلامی، بر لزوم توجه به فرهنگ و تفکر بسیجی در تداوم راه انقلاب تأکید کرد و افزود: دولت مردمی و انقلابی آقای رئیسی در تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش می‌کند و با روحیه بسیجی در راه رفع مشکلات گام برمی‌دارد.

او با تقدیر از حضور بسیجیان در این همایش، بر لزوم تبعیت از ولایت و شهدا در مسیر تداوم و پیشبرد اهداف نظام اسلامی تأکید کرد.

سرهنگ محمد خوش‌قدم، فرمانده سپاه شاهرود نیز در این همایش با تبریک هفته بسیج، بر لزوم آمادگی بسیجیان شهرستان در خدمت‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف تأکید کرد.

در گرامیداشت هفته بسیج، بسیجیان شاهرود در همایش شکوه اقتدار بسیج شرکت کردند.

در این مراسم که اقشار مختلف بسیج از کارگر و کارمند، دانش‌آموز و دانشجو تا معلم و هنرمند، ورزشکار و فعالان رسانه در قالب یگان‌های نمونه حضور داشتند، هفته بسیج گرامی داشته شد.

حاضران در برنامه، حضور خود را در صحنه در دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا اعلام کردند.

در این مراسم، امام جمعه شاهرود، فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ تکاور ذوالفقار، گروه پدافند هوایی ۱۰ محرم، پادگان امام رضا (ع) و فرمانده سپاه ناحیه گرگان و ریاست شورای اسلامی شهرستان شاهرود، شهردار شاهرود، ریاست دادگستری شهرستان، معاون فرماندار شهرستان و سایر مسؤولان شهرستان نیز حضور داشتند.

در این همایش، بسیجیان پایگاه‌های بسیج مساجد و محلات، جامعه زنان، گردان‌های امام علی (ع)، بیت‌المقدس، کوثر، امام حسین (ع) و اقشار مختلف بسیج شهرستان اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا