کرمان

سردار تنگسیری: کاملا بر منطقه مسلط هستیم/ حاج‌قاسم فردی بااخلاص در میدان نبرد بود

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در گلزار شهدای کرمان اظهار کرد: توفیق نصیب ما شد که در دیار شهدا و دیار حاج‌قاسم در دومین سالگرد سیدالشهدای مقاومت حاضر شویم و با مسؤولان نیروی دریایی سر مزار فرمانده عزیزمان عهد ببندیم که راهشان را ادامه می‌دهیم و همان مسیری که دنبال می‌کرد که حامی و پشتیبان ولایت و مردم بود را ادامه دهیم.

وی بیان داشت: حاج‌قاسم ابعاد مختلفی داشت، فقط ابعاد شخصیتی او نبود، بلکه حاج‌قاسم همان‌طور که رهبری فرمودند”مکتب حاج قاسم”، او فراتر از مسائل اخلاقی که بارز بود، یک فرمانده نمونه بود و بالاتر از آن باید مکتب حاج‌قاسم را که ولایتمداری و زنده‌کردن مقاومت است، نگه داریم.

سردار تنگسیری عنوان کرد: من از سال ۶۳ افتخار رفاقت و همراهی با ایشان در عملیات خیبر داشتم که لشکر ۴۱ ثارالله را به جزایر جنوبی مجنون انتقال بدهیم، حاج‌قاسم همان فردی که در میدان نبرد اخلاص فراوان داشت و نمی‌توانستیم تشخصی دهیم فرمانده چه کسی است، بعد هم که به درجه سرلشکری و  بالاترین مدال ذوالفقار که به ایشان تقدیم شد هیچ فرقی در اخلاقیات وی نکرد.

وی با بیان اینکه حاج‌قاسم را باید ما و فرزندان‌مان بیشتر بشناسیم، افزود: مردم به عشق حاج‌قاسم از روز شهادتش در این محل مقدس حاضر می‌شوند و گلزار شهدای کرمان هیچ‌گاه خالی نشده و این معامله با خداست.

فرمانده نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: اعتقاد بنده این است که یکی از یارانی که با امام زمان (عج) خواهد آمد، حاج‌قاسم است و اگر گرفتاری داشته باشیم و دعا کنیم، واسط بین خدا و ما خواهد شد.

وی تصریح کرد:  شهدای لشکر ۴۱ ثارالله و شهدای کرمان دلاورمردانی در جبهه در کنار شهید والامقام ما حاج‌قاسم بودند و بعضی شهید زنده هستند و کسانی که بدن‌شان در بین ما نیست، اما ارواح‌شان هست، شجاعانی بودند که ما به آنها افتخار می‌کنیم و در تمام شهرهای استان کرمان در خط‌شکنی، عبور از موانع و… رزمندگانی نمونه در جبهه حضور داشتند.

سردار تنگسیری  در خصوص اوضاع منطقه توضیح داد:از زمانی که حادثه شهادت پیش آمد تا کنون ما عهدی بستیم. قبلا چون حاج‌قاسم با ما ارتباط داشت روح شهامت را در ما دمیده بود. شهادت حاج‌قاسم روح جوانمردی و شجاعت در رزمندگان نیروی دریایی دمید و الان دشمنان زبون و ترسوی آمریکایی هرگاه می‌خواهند وارد خلیج فارس شوند به‌سرعت به سمت آب‌های جنوب و کشورهای عربی می‌روند و هیچگاه در آب‌های ایران حضور ندارند، که نشان می‌دهد ما به‌عنوان شاگردان حاج‌قاسم سلیمانی و کسانی که روح از این شهید گرفتند در مقابل این‌ها ایستادیم و نمونه بارز آن ماجرای نفتکش بود.

 وی ابراز کرد: تمامی رزمندگان نیروی دریایی سپاه برگرفته از روح شهدا در مقابل دشمن حاضر می‌شوند و زمانی که در مقابل دشمن حاضر می‌شوند ترسی ندارند و الحمدلله الان کاملا بر منطقه مسلط هستیم و در رصد کامل اطلاعاتی هستند و کل خلیج فارس را اشراف کامل داریم و نیروی دریایی سپاه و ارتش اقتدار جمهوری اسلامی را نشان داده‌اند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب/ ق


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا