اردبیل

سردار جوانی: حاج قاسم فرمانده میدانی مبارزه با شیطان بزرگ بود/ سردار سلیمانی الگوی خدمت خالصانه به مردم باشد

به گزارش خبرگزاری یولن اردبیل، سردار یدالله جوانی ظهر امروز در مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی که در حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: دو سال پیش هیأت حاکمه آمریکا به رهبری ترامپ اقدام به ترور حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کرد که با این اقدام قصد داشتند محور مقاومت در سراسر منطقه را در بن بست و فروپاشی قرار دهند.

وی افزود: از لحظه اعلام خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی، تشییع جنازه پیکر‌ شهدا با حضور میلیونی در شهرهای مختلف عراق و ایران و برگزاری مراسمات عزاداری و بزرگداشت در کشورهای مختلف را شاهد بودیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: رخداد‌های بعد از لحظه شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی نشان داد که آمریکا یک اشتباه و حماقت بسیار بزرگی را انجام داده و خون حاج قاسم، مرگ آمریکا را سرعت بخشیده است.

جوانی در ادامه تصریح کرد: بعداز ماجرای خود ساخته ۱۱ سپتامبر توسط آمریکایی‌ها، با نقشه و برنامه ریزی قبلی، آمریکا به عراق و افغانستان حمله کرد و در پس این نقشه‌ شوم آمریکا، حمله و اشغال ایران برنامه‌ریزی شده بود ولی با فرماندهی و درایت حاج قاسم سلیمانی نقشه‌های پلید و شیطانی آمریکا خنثی شد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها بعداز مدتی مشاهده کردند که تک به تک نقشه‌های برنامه‌ریزی شده خود در عراق، لبنان و سرزمین‌های اشغالی و… خنثی می‌شود و پس از بررسی‌های انجام شده توسط آنان، مشخص شد که ژنرال قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل آمریکا ایستاده و شکست‌های پی در پی را بر آمریکا تحمیل می‌کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آمریکا با برنامه خودساخته ۱۱ سپتامبر و حمله به منطقه خاورمیانه قصد داشت حکمرانی فرهنگی، سیاسی و نظامی خود را در سراسر جهان گسترش دهد که شکست خورد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترامپ در زمان ریاست جمهوری، شخصا اعلام کرد که آمریکا ۷هزار میلیارد دلار در منطقه خاورمیانه هزینه کرده، ولی پیروز میدان و منطقه جمهوری اسلامی ایران است.

جوانی تشریح کرد: بعداز شهادت حاج قاسم سلیمانی یک‌ جهان ناظر بود که محور مقاومت با تشکیل یک ائتلاف بین‌المللی اسلامی و با ساماندهی بسیار خوب و منظم، کار خود را بدون توقف ادامه داد.

وی توجه به مکتب شهید سلیمانی را ضروری دانست و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک الگوی کامل برای گام دوم انقلاب اسلامی است.

جوانی افزود: به مسؤولان، جریانات سیاسی و گروه‌ها توصیه داریم اگر می‌خواهند به مردم خدمت خالصانه انجام دهند، حتما حاج قاسم سلیمانی را الگوی خود قرار دهند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: مشکلات فعلی براساس مکتب حاج قاسم سلیمانی قابل حل و رفع است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا