اردبیل

سردار جوانی: شهید سلیمانی خود را وقف مردم و انقلاب کرد

به گزارش خبرگزاری یولن از اردبیل، سردار یدالله جوانی بعدازظهر امروز در نشست بصیرتی اقشار مختلف بسیج استان اردبیل که در سالن ولایت برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی خود را وقف مردم و انقلاب کرد و با بینش و درایت و شجاعت خاصی که داشت، باعث شد سیاست قرن ۲۱ آمریکا که حکومت بر تمامی جهان است، با شکست روبه‌رو شود و دشمن نیز با تبلیغات منفی در فضای مجازی و جنگ نرم در تلاش است تا ولایت، دوران دفاع مقدس و وجهه شهید بزرگوار سردار سلیمانی را تخریب کند.

وی افزود: در مقطع فعلی همگی باید تلاش کنیم تا با پیروی از رهبر معظم انقلاب، از توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان آگاه باشیم و با همت یکدیگر، به روشنگری و افشاگری توطئه‌های دشمن بپردازیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران شخصیت والای سردار سلیمانی را الگویی مناسب برای جوانان دانست و ادامه داد: همه اقشار ۲۲ گانه بسیج به‌ویژه جوانان با الگو قرار دادن شهید سلیمانی و اطاعت از فرامین رهبری در کسب آگاهی روزافزون تلاش کنند.

جوانی بیان کرد: شهید سلیمانی یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز بود و وظیفه اقشار مختلف بسیج، معرفی چهره واقعی سردار است تا همگان او را به‌عنوان الگو برای خود برگزینند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/ی


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا