کهگیلویه و بویراحمد

سردار حکمتیان: تلاش مجاهدانه بسیجیان در دوران سخت کرونا از یاد نمی‌رود

                             
به گزارش برگزیده های ایران از سی‌سخت به نقل از روابط عمومی تیپ ۴۸ فتح  فرمانده تیپ خط‌شکن ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته بسیج در پیامی هفته بسیج را به قشرهای مختلف بسیجیان و مردم استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است: به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی و قطع دست استکبار جهانی و منافع آنها در ایران، توطئه‌ها و فتنه‌های شیاطین علیه ایران روز به روز گسترش یافت که در چنین شرایطی امام خمینی در پنجم آذر ۱۳۵۸، فرمان تشکیل بسیج را صادر کردند و فرمودند: “مملکتی که ۲۰میلیون جوان دارد، باید ۲۰میلیون ارتش داشته باشد” که این امر دور اندیشی، درایت و آینده نگری آن امام بزرگوار را نشان می دهد.

در ادامه این پیام آمده است: بسیج که به مظهر اقتدار، ایستادگی و وحدت ملی ایران اسلامی تبدیل شده در تمام ادوار درخشان انقلاب اسلامی توانسته است موجبات سرافرازی و اقتدار ملی این مرز و بوم را فراهم نماید.

این تشکیلات عظیم مردمی پس از حضور موثر و مقتدرانه در دفاع مقدس و کسب تجربیات ذیقیمت، توانسته در تمام عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و همچنین رخدادهایی چون حوادث و بلایای طبیعی نیز منشاء اثرات مفید و موثر باشد.

بسیج در تمام عرصه های زندگی مردم در دوران‌های بعد از انقلاب اسلامی حضور پر رنگ و ارزشمندی داشته و در روزهای سخت همه گیری کرونا نیز با تمام توان و تجهیزات به یاری مردم شتافت و شاهد تلاش ایثارگرانه این عزیزان در دفاع از سلامتی مردم عزیزمان هستیم.

سردار حکمتیان در این پیام آورده است: اینجانب ضمن درود به روان پاک شهداء و تعظیم در مقابل عظمت خدمات و تلاش‌های بسیج در عرصه های مختلف، آغاز هفته بسیج را به همه مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ ویژه مسئولان و  جوانان پاک نهاد و بسیجی این خطه سرافراز تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای تمامی بسیجیان عزیز آرزوی توفیق خدمت، سعادت مندی و بهروزی را خواستارم.

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا