کهگیلویه و بویراحمد

سردار دل‌ها از زبان گچسارانی‌ها/ ای کاش این خبر دروغ بود؟!

برگزیده های ایران گچساران – ندا نعمتی- سردار حاج قاسم سلیمانی اسطوره ای به یاد ماندنی است که نامش با احساس غرور و عزت برای همه ایرانیان و آزادگان جهان همراه است.

سردار حاج قاسم سلیمانی مردی از دل مردم با سیره انقلابی و جهادی بدون غرور که همیشه با لبخند پر از آرمشش امید و احساس امنیت را در دل تمام اقشار مختلف مردم زنده می‌کرد.

در هر جا که مردم به مشکل بر می‌خوردند در سیل، زلزله، بیماری سردار سلیمانی با توجه به مشغله فراوان وقتی را برای حضور در میان مردم آسیب دیده می‌گذاشت تا بتواند این بار در عرصه اجتماعی التیام بخش زخم های آسیب دیدگان شود.

به دومین سالگرد عروج اسطوره بزرگ، مرد میدان جهاد و عمل نزدیک می شویم، روزی که خبر تلخ شهادت وی غمی بزرگ و تلخ را بر دلهای ایرانیان نشاند و هنوز که هنوز است از نبود سردار دلها، اشک از چشمان مردم سرایز می شود.

با داشتن رهبر فرزانه‌ای چون امام خامنه ای و داشتن بزرگانی چون سردار سلیمانی هیچ گاه اجازه قد علم کردن به دشمنان نخواهیم داد

پویش خودجوش مردمی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره سردار سلیمانی در فضای مجازی جهانی شده است و این اقدام به دشمنان انقلاب اسلامی ایران نشان داده که بدانید ما در زیر بیرق علم امام حسین (ع) با داشتن رهبر فرزانه ای همچون امام خامنه‌ای و داشتن بزرگانی چون سردار سلیمانی هیچ گاه اجازه قد علم کردن به شما را نخواهیم داد.

هنوز حضور جهادی سردار سلیمانی در سیل خوزستان فراموش نشده که چگونه با عزمی جهادی به کمک مردم عرب زبان خوزستان آمد تا نشان دهد همیشه باید برای کمک به مردم در میدان عمل حضور داشت و در این راه قوم و قبیله نیز معنا ندارد زیرا ایران اسلامی همه با هم در زیر پرچم ولایت فقیه با اتحادی محکم ایستاده اند.

سردار حاج قاسم سلیمانی به همه ما درس بزرگ اطاعت از ولی فقیه و ایثار و از خود گذشتگی را آموزش داد این قهرمان ملی همیشه و در اغلب سخنرانی‌های خود در مراسمات مختلف تاکید فراوانی به اطاعت از مقام معظم رهبری داشتند.

حال ما مانده ایم و داغی بر دل از این اسطوره بزرگ جهانی و عزمی انقلابی که با ادامه دادن راه وی می توانیم به دنیا بگوییم تا آخرین نفس پیرو ولایت و ادامه دهنده راه سردار حاج قاسم سلیمانی هستیم.

از مردم که بخواهیم سردار حاج قاسم سلیمانی را در جملاتی کوتاه توصیف کنند از آنها اینگونه می شنویم که وی فردی ولایتمدار، ایثارگر، دارای بصیرت انقلابی، فداکار، مهربان، با اخلاص و جهادگر بود، در یک جمله اسطوره و قهرمانی ملی ایران اسلامی که هیچگاه فراموش نخواهد شد.

مردم گچساران بام نفتی ایران نیز خود را برای برگزاری دومین سالگرد شهادت این مرد اخلاق و قهرمان ۴۰ ساله انقلاب اسلامی ایران آماده می کنند تا بار دیگر به دنیا نشان دهند ما قدردان سردار دلها حاج قاسم سلیمانی هستیم.

قاسم کارگر یکی از شهروندان گچسارانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی مظهر ایثار و یک فرد انقلابی و جهادی بودند که با رفتار خود مردمی بودن یک مسئول را نشان دادند.

وی بیان کرد: زمانی که خبر شهادت سردار دلها منتشر شد احساس کردم همه عزیزانم را به یکجا از دست داده ام و آرزو می کردم این خبر دروغ باشد، هنوز با گذشت حدود دو سال از این واقعه تلخ می گذرد ولی این داغ برای ما تازه است.

دانیال عزیزی دیگر شهروند گچسارانی اضافه کرد: سردار سلیمانی همواره به فکر مردم و مظلومان بود و با وجود مسئولیت سنگینی که داشتند ولی تا فرصت پیدا می‌کرد به میان مردم آمده و در راستای رفع مشکلات آنها کارهای موثری را انجام می‌داد.

وی گفت: همه اقشار مختلف مردم با سنین مختلف از دل و جان عاشق سردار سلیمانی هستند و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم رفتار و منش قهرمان ملی خود را سرلوحه کارها و زندگی خود قرار دهیم.

سردار حاج قاسم سلیمانی در تمام صحنه‌ها اعم از سیل، زلزله در کنار مردم بودند

سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در خصوص سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی همزمان که در سپاه حضور داشتند، به دنبال خدمت به مردم و مجموعه سپاه نیز بودند.

وی بیان کرد: آخرین جلسه ای که با سردار حاج قاسم سلیمانی داشتیم به موضوع خانه سازی برای مردم تأکید داشتند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مأموریت اصلی سردار شاید در بحث مقاومت و سوریه و عراق و جبهه مقاومت بود ولی هر وقت فرصت می کردند در تمام صحنه ها اعم از سیل ، زلزله در کنار مردم بودند.

سردار خرمدل عنوان کرد: این اقدام وی می‌تواند به عنوان یک مکتب همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند و به عنوان یک الگو در کنار مردم باشد.

محمد راهی داور ملی فوتبال ایران و ساکن گچساران هم می‌گوید: قهرمانان و ورزشکاران ما الگویی بزرگ در زندگی و عرصه ورزش و قهرمانی دارند و او حاج قاسم سلیمانی است.

داور ملی فوتبال ایران گفت: حاج قاسم با رفتار و شخصیت پهلوانانه خود درس پهلوانی به همه قهرمانان ورزشی ایران زمین داد او در مواجهه با آسیب‌دیدگان از جنگ داعش اعم از کودکان و زنان بی‌دفاع در سوریه و عراق اوج جوانمردی خود را به منصه ظهور گذاشت.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا