سمنان

سردار سلیمانی: امروز باید مسائل کشور را با منطق دفاع مقدس رفع کرد

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سردار غلام‌رضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در رزمایش «اقتدار جهادگران بسیج» در سمنان اظهار کرد: بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، رسالت بسیج به‌عنوان لشکر مخلص خدا و تشکیلات ملت ایران در انقلاب اسلامی و تشکیلات انقلاب اسلامی ملت ایران، بر پیاده‌سازی و تحقق اهداف عالی بیانیه رهبری متمرکز شد.

او ادامه داد: برای کسب موفقیت در این میدان بزرگ، به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تکیه بر تجربیات ۴۰ سال اول انقلاب در قالب گام نخست و با استفاده از ظرفیت‌های کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر ملت ایران اقدام شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: همه تلاش‌ها با توجه به چهار مؤلفه محورقرار دادن جوانان در حرکت، امید به موفقیت و پیروزی، روحیه جهادی و جهش در پیشرفت انجام شد.

سلیمانی ادامه داد: ملت ایران خواهد توانست قله‌های اصلی دولت‌سازی و جامعه‌پردازی در راستای نیل تمدن نوین اسلامی را فتح کند و بسیج به‌عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی که مردمی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر و بشریت محسوب می‌شود، وارد دوران نوینی شده است.

او گفت: امروز آیین نمادین رزمایش اقتدار جهادگران بسیجی، به‌عنوان نقطه آغاز تلاش ۵۷ هزار نیروی جهادی بسیج در قالب پنج هزار و ۲۰۰ گروه جهادی مطرح است که در خدمتگزاری و حل مسائل جامعه وارد میدان شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نماد آمادگی نیروهای بسیجی، همین تلاش‌ها برای رفع مسائل و مشکلات مردم است؛ بسیج آماده شده تا در کنار همه دستگاه‌های مسؤول در نظام اداری، زمینه و بستر لازم را برای حضور مردم در عرصه‌های نقش‌آفرینی مهیا کند.

سلیمانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که امام راحل طوری تدبیر کردند تا در مقابل تهاجم بیگانه به کشور در دوران دفاع مقدس، هر کسی در هر صنف و سن و مسؤولیت و سطحی از تسهیلات که قرار دارد، بتواند جای خود را به‌راحتی در دفاع مقدس پیدا کند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به‌گونه‌ای تدبیر فرمودند تا با استفاده از همین منطق، مسائل خود را حل کنیم.

او گفت: امروز باید با منطق دفاع مقدس، مسائل کشور را رفع کرد و همه بر اساس ظرفیت‌های خود در میدان حاضر باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ظرفیت‌های فراوانی برای رفع مسائل و مشکلات فراروی کشور در داخل وجود دارد و از این حیث، برای پیشرفت و آبادانی و ساخت کشور دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بی‌نظیری هستیم.

سلیمانی بیان کرد: رفع مسائل و مشکلات مردم امکان‌پذیر است و باید برنامه‌های خود را به‌روز کرده و با هم‌افزایی در توان عمومی، مشکلات را از پیش روی برداریم.

او ادامه داد: امروز باید با تکیه بر مردم‌پایه کردن حل مسائل به‌عنوان یک جبهه سازمان‌یافته و با نرخ بهره‌وری بالا عمل کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روحیه و تفکر بسیجی حاکم بر دوران دفاع مقدس باید با اخلاص، ایمان، بصیرت و تلاش برای موفقیت نظام اسلامی امروز هم پررنگ نمود داشته باشد.

سلیمانی بیان کرد: امروز باید شیرینی و حلاوت استقرار و تحقق همه جنبه‌های مردم‌سالاری اسلامی در کشورمان چشیده شود و ملت‌های مسلمان هم از این الگو بهره بگیرند.

او گفت: الگوی دفاع مقدس مورد تأثیر ملت‌ها واقع شد و جبهه مقاومت را تشکیل داد و در راه تحقق همه‌جانبه مردم‌سالاری اسلامی نیز باید الگوسازی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز فصل جدیدی از تلاش‌ها با محوریت نیروی عظیم ملت ایران در حوزه بسیج در خدمت‌رسانی به مردم و بر پایه اندیشه امامین انقلاب اسلامی در حال شکل‌گیری است.

سلیمانی گفت: یکی از جلوه‌های برجسته تحقق مردم‌سالاری اسلامی، حل مسائل و مشکلات فراروی مردم است و بسیج در این راه قدم برمی‌دارد.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا