خراسان رضوی

سردار سلیمانی شاخص دقیقی برای مدیران به یادگار گذاشت

به گزارش برگزیده های ایران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع) در نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد اظهارکرد: فردا مصادف با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی است. این شهید نیازی به تعریف و‌ تمجید امثال بنده ندارد. در جایی که حضرت آقا ایشان را رفیق خوشبخت ما توصیف کردند که حاکی از صمیمیت و ارتباط دلی بین شهید و مقتدای خودحضرت آقا است.

وی با اشاره به اعلام مکتب سلیمانی توسط مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: ‌این امر نشان دهنده جایگاه رفیع ایشان در نزد رهبری است. معتقدم ایشان ظرفیتی الگوساز و پشتوانه قدیمی برای دیپلماسی عزت مند ما به شمار می روند. افرادی که در مکتب انقلاب و سلیمانی تربیت شدند، الگوهای مناسبی هستند برای اینکه با تاسی به آموزه های انقلاب این مسیر را به درستی تحت تبعیت مقام معظم رهبری پیش ببرند.

سردار غیاثی در ادامه گفت: امروز به برکت خون شهید سلیمانی، ابومهندس، یاران شهید و‌ همه شهدای جبهه مقاومت استیصال امریکا در جبهه مقاومت مخصوصا سوریه و یمن را شاهد هستیم. دیروز حضرت آقا فرموند که شهید سلیمانی، ملی ترین و امتی ترین شخصیت ایران و دنیای اسلام بوده و هست.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی دست یافتنی است و رزق شهادت را در زمان حیات دریافت کرد و خداوند زمان و‌ مکان شهادت را به خود ایشان واگذار کرده بود. رفتار شهید سلیمانی در روزهای آخر نیز حاکی از این موضوع است.

وی تاکید کرد: شخصیت سردار سلیمانی ابعاد مختلفی دارد و‌ باید توسط فعالان فرهنگی ‌و رسانه های انقلابی برای جوانان و نوجوانان برجسته شود. همچنین شهید با جنس فرماندهی خود شاخص دقیقی برای مدیران به یادگار گذاشت و ‌پایندی کارگزاران به این شاخص ها باعث تعالی خواهد شد.

سردار غیاثی در ادامه گفت: تمام موفقیت های معنوی شهید در ذیل تبعیت از حضرت آقا خلاصه می شود. ایشان تبعیت از مقام معظم رهبری را تبعیت از امام عصر میدانستند و معتقد بودند مقام معظم رهبری منصوب امام عصر هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امیدوارم در کلان شهر مشهد از همه ظرفیت ها در راستای انتقاع مردم و جامعه بهره ببریم و ما به عنوان سپاه و بسیج در کلان شهر مشهد آنچه در توان داریم، مخلصانه انجام خواهیم داد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا