سمنان

سردار سلیمانی: ظرفیت‌های فراوانی برای رفع مشکلات کشور وجود دارد/ بسیج در خدمت مردم است

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، سردار غلام‌رضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز در رزمایش «اقتدار جهادگران بسیج» در سمنان اظهار کرد: بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، رسالت بسیج به‌عنوان لشکر مخلص خدا و تشکیلات ملت ایران در انقلاب اسلامی و تشکیلات انقلاب اسلامی ملت ایران، بر پیاده‌سازی و تحقق اهداف عالی بیانیه رهبری متمرکز شد.

او ادامه داد: برای کسب موفقیت در این میدان بزرگ، به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی و با تکیه بر تجربیات ۴۰ سال اول انقلاب در قالب گام نخست و با استفاده از ظرفیت‌های کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر ملت ایران اقدام شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: همه تلاش‌ها با توجه به چهار مؤلفه محورقرار دادن جوانان در حرکت، امید به موفقیت و پیروزی، روحیه جهادی و جهش در پیشرفت انجام شد.

سلیمانی ادامه داد: ملت ایران خواهد توانست قله‌های اصلی دولت‌سازی و جامعه‌پردازی در راستای نیل تمدن نوین اسلامی را فتح کند و بسیج به‌عنوان تشکیلات انقلاب اسلامی که مردمی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر و بشریت محسوب می‌شود، وارد دوران نوینی شده است.

او گفت: امروز آیین نمادین رزمایش اقتدار جهادگران بسیجی، به‌عنوان نقطه آغاز تلاش ۵۷ هزار نیروی جهادی بسیج در قالب پنج هزار و ۲۰۰ گروه جهادی مطرح است که در خدمتگزاری و حل مسائل جامعه وارد میدان شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: نماد آمادگی نیروهای بسیجی، همین تلاش‌ها برای رفع مسائل و مشکلات مردم است؛ بسیج آماده شده تا در کنار همه دستگاه‌های مسؤول در نظام اداری، زمینه و بستر لازم را برای حضور مردم در عرصه‌های نقش‌آفرینی مهیا کند.

سلیمانی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که امام راحل طوری تدبیر کردند تا در مقابل تهاجم بیگانه به کشور در دوران دفاع مقدس، هر کسی در هر صنف و سن و مسؤولیت و سطحی از تسهیلات که قرار دارد، بتواند جای خود را به‌راحتی در دفاع مقدس پیدا کند و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به‌گونه‌ای تدبیر فرمودند تا با استفاده از همین منطق، مسائل خود را حل کنیم.

او گفت: امروز باید با منطق دفاع مقدس، مسائل کشور را رفع کرد و همه بر اساس ظرفیت‌های خود در میدان حاضر باشند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ظرفیت‌های فراوانی برای رفع مسائل و مشکلات فراروی کشور در داخل وجود دارد و از این حیث، برای پیشرفت و آبادانی و ساخت کشور دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بی‌نظیری هستیم.

سلیمانی بیان کرد: رفع مسائل و مشکلات مردم امکان‌پذیر است و باید برنامه‌های خود را به‌روز کرده و با هم‌افزایی در توان عمومی، مشکلات را از پیش روی برداریم.

او ادامه داد: امروز باید با تکیه بر مردم‌پایه کردن حل مسائل به‌عنوان یک جبهه سازمان‌یافته و با نرخ بهره‌وری بالا عمل کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: روحیه و تفکر بسیجی حاکم بر دوران دفاع مقدس باید با اخلاص، ایمان، بصیرت و تلاش برای موفقیت نظام اسلامی امروز هم پررنگ نمود داشته باشد.

سلیمانی بیان کرد: امروز باید شیرینی و حلاوت استقرار و تحقق همه جنبه‌های مردم‌سالاری اسلامی در کشورمان چشیده شود و ملت‌های مسلمان هم از این الگو بهره بگیرند.

او گفت: الگوی دفاع مقدس مورد تأثیر ملت‌ها واقع شد و جبهه مقاومت را تشکیل داد و در راه تحقق همه‌جانبه مردم‌سالاری اسلامی نیز باید الگوسازی کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امروز فصل جدیدی از تلاش‌ها با محوریت نیروی عظیم ملت ایران در حوزه بسیج در خدمت‌رسانی به مردم و بر پایه اندیشه امامین انقلاب اسلامی در حال شکل‌گیری است.

سلیمانی گفت: یکی از جلوه‌های برجسته تحقق مردم‌سالاری اسلامی، حل مسائل و مشکلات فراروی مردم است و بسیج در این راه قدم برمی‌دارد.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا