Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
سردار سلیمانی همه را فرزندان این آب و خاک می‌دانست - خبرگزاری برگزیده های ایران
قزوین

سردار سلیمانی همه را فرزندان این آب و خاک می‌دانست

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از قزوین، حجت‌الاسلام علی رمضانی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قزوین اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی یک سوگ عمومی و خارج از هر نوع جناح و سمت و سوی سیاسی بود  و این شکل از عزاداری و سوگ عمومی به این دلیل بود که مردم به‌دنبال تظلم خواهی و عدالت بوده و هستند.

وی افزود: رمز ماندگاری یاد و نام سردار شهید سلیمانی اخلاص ایشان بوده و این مهم‌ترین رمز ماندگاری برای انسان‌ها است و هر کس بخواهد در ذهن‌ها و قلوب ماندگار شود باید این راه و روش را در زندگی خود داشته باشد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: دومین رمز ماندگاری یاد شهید سلیمانی ولایت‌مداری ایشان بود و ما نیز برای حرکت در مسیر درست نیازمند چنین الگوهایی هستیم، به همین دلیل بود که شهدا توانستند جایگاه واقعی خود را با ارادت قلبی و عملی به اهل‌بیت(ع) و ولایت ماندگار کرده و با بندگی صحیح و حرکت درست در مسیر اسلام رقم بزنند و پس از انبیاء و اولیای الهی الگوی بسیار خوبی در زندگی ما هستند.

رمضانی عنوان کرد: ضرورت ترویج مکتب شهید سلیمانی در جامعه به‌خصوص برای نسل جدید یعنی برای نوجوانان جزو اولویت‌هاست و همهٔ ما باید در انتقال ارزش‌ها، باورهای دینی و ترویج سبک زندگی اسلامی و بصیرت‌افزایی اقدام کنیم.

وی بیان کرد: همهٔ مردم و مسؤولین باید تلاش کنند در زندگی‌های جمعی، سازمانی و اجتماعی خود مکتب شهید سلیمانی را مورد توجه قرار دهند.

رمضانی خاطرنشان کرد: تعلق به دنیا نداشتن، فداکاری و گذشت، اخلاص، صداقت در کار، ولایت‌پذیری، شجاع و نترس بودن، تواضع در برابر مردم و خانواده‌های شهدا، روحیهٔ ظلم‌ستیزی و نیز توجه به نیروهای زیر دست خود از جمله ویژگی‌های شخصیتی سردار شهید سلیمانی بود و مهم‌ترین ویژگی ایشان این بود که تمام افراد را فرزندان این آب و خاک می‌دانست و این گونه است که کسی که بندهٔ خدا شد، خداوند دیگران را بندهٔ او قرار داده و محبتش را در دل‌های مردم قرار می‌دهد.

وی در پایان با اشاره به برنامه‌های کانون‌های مساجد در این ایام گفت: مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی همراه با سخنرانی و قرائت قرآن، توزیع کمک‌های مؤمنانه، مسابقات کتابخوانی، مسابقهٔ عکس و دلنوشته از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا