تهران

سردار سلیمانی یک دیپلمات برجسته بود/ رفع مشکلات کشور با تاسی از روحیه سردار مقاومت امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ورامین، سید محمد حسینی معاون امور مجلس رئیس جمهور شامگاه امشب در مراسم یادبود دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در امام زاده جعفر پیشوا برگزار شد، اظهار کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک راه، یک مدرسه و‌ یک‌ مکتب است که همه‌ باید از آن درس بگیریم و به ویژگی‌های والای ایشان تاسی بجوییم.

وی گفت: این سردار رشید اسلام در بحران‌ها و سختی‌ها و زیر گلوله و‌ آتش، نیروها را هدایت کرد و با آرامش، درایت و‌ تدبیر، دشمن را وادار به شکست کرد.

معاون رئیس جمهور افزود: خداترسی از جمله ویژگی‌‌های این شهید مقاومت است؛ کسی که از خدا ترسید از شخص دیگری نمی‌ترسد بلکه دیگران از او‌ خواهند ترسید.

حسینی بیان کرد: سردار سلیمانی در هر عملیاتی که حضور داشت به همرزمان روحیه می‌داد و موجب رعب و ترس دشمن می‌شد.

وی گفت: جوانان، نوجوانان و هنرمندان باید کمک کنند تا ابعاد مختلف این شخصیت برجسته را به صورت عینی‌ معرفی کنند و بیان نمایند که رمز‌ و‌ راز محبوبیت او چه بود که میلیون‌ها انسان در جای جای دنیا عاشق، شیدا و دلداده او‌ هستند.

معاون امور پارلمانی رئیس جمهور در ادامه تصریح کرد: انقلاب اسلامی شخصیت‌های زیادی را به خود دیده است که خدمات فراوانی را ارائه دادند اما چون از ولایت و‌ رهبری فاصله گرفتند به سرنوشت دیگری دچار شدند.

حسینی اظهار کرد: عشق سردار سلیمانی به رهبری بر کسی پوشیده نیست و البته این عشق و‌ محبت، دوسویه بود و این مهم در بیانات رهبر انقلاب کاملا هویدا است و می‌فرمایند قبلا ایشان را تحسین و‌ تکریم می کردم و اکنون در مقابلش تعظیم می‌کنم.

وی تاکید کرد: علاوه بر اینکه سردار سلیمانی مرد میدان بود یک‌ دیپلمات برجسته هم بود و آداب مذاکره را می‌دانست و به گونه‌ای صحبت می‌کرد که مورد تائید سران دیگر کشورها قرار می‌گرفت.

معاون امور پارلمانی رئیس جمهور در پایان خاطرنشان کرد: امروز‌ مجلس انقلابی، دولت مردمی،‌ قوه قضایی ضد فساد و‌ نهادهای انقلاب و‌ مردم پای کار بوده و دست به دست هم می‌دهند تا مشکلاتی که روی‌ هم‌ تلمبار شده و‌ گره‌های معیشتی ایجاد شده برای مردم را رفع کنند و‌ تحقق این مهم با تاسی از روحیه شهید سلیمانی‌ امکانپذیر است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا